30

314 24 14
                                    

Zayn ile hayal et bölümü.
@ZAYNGIN ADLI KİŞİYE İTHAFEN. SANA BU BÖLÜM İŞALLAH BEKLEDİĞİNE DEĞER.

#HayalEt

Starbucksa kahve almaya gidersin. Kahveni içer ve dışarıya çıkarsın. O anda elinde kahveyle bir çocukla karşılaşırsın.

Karşı komşun ve sapığın Zayn Malik.

"Hey (S/A) gel bende eve gidiyorum. Bırakim seni"

"Belli mi olur sen eve götürcem diye beni başka bir yere götürür taciz edersin. Mesaj olarak yazdıklarını gerçekleştirirsin. "

"İstesem burda bile gerçekleştiririm. Biliyorsun kimse beni tutamaz. ".  

Sen yürüyüp gitmeye çalışırsın.

"(Medya) Hey nereye gidiyorsun. " sen arkana bakmadan çekip gidersin.

Sonra birden havalanırsın. İyi ki bugün siyah dar paça pantolonunu giymişsin. Yoksa herkes dikizlemişti. Neyse onun o kuru poposuyla karşılaşır ve kahkaha patlatırsın. (Sende onu seviyorsun ama belli etmiyorsun).
"Neye gülüyon zilli" 😊😊😊😊
"Popon %100 düz ona gülüyorum" dersin o da "Bazı yerlerim %100 kalkık bebeğim. İstersen oraya döndirim. Seni oraya bak gül. " Sen birşey diyemezsin ve utançtan kıpkırmızı olursun.

O da "Ben de öyle düşünmüştüm" der ve seni arabaya atar. Evinin kapısına geldiğinde sen inecekken seni kolundan tutup durdurur. Ve o pembe dudaklarını öper. Sonra "Sevgilim olur musun? (Benimle çıkar mısın lafını çok çocuksu buluyorum da)  Sende Bunun üzerine onun dudaklarına daha çok yapışırsın. Ayrılınca "Evet" dersin ve yeni aşk, ilk öpücük ve diğer ilk şeylerini Zayne verirsin.

207 kelime neyse ben bir kaç bölüm daha yazıcam 6 bölüm yazıcaktım. Bu dördüncü herhalde... 

Zayn Malik İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin