37

205 19 0
                                    

3 Aralık 2016
00.06
Bu bölüm okuyan herkese benden armağan olsun...
Sjsjsjdjskdjdkd
Yarın Samsun'a gideceğim heyecandan uyuyamıyorum. Sjsjsjsksj. Ne değüşük bir kızım. Smsjjskskskxjx

Bu kadar konuşma lak lak yeter. Geçelim bölümümüze.

#HayalEt

Los Angeles'ta yaşıyorsun. (Hayal edin sjsjsjsjjsjs)
Doğum günün geldi
Ailen pasta yaptırmış felan sıra hediyelere geldi. Açtın felan filan güzel hediyeler. Annenin hediyesini açıyorsun. İçinde kitap ve imza çizelgesi. Yarın Zayn imza veriyor ve sen gidiceksin. İşte o heyecanla uyuyamıyorsun. İki saatlik uykuyla kalkıyorsun.

Hazırlanma felan derken zaman geldi. Arabayla yola çıktınız. Ve kalabalığın arasına katıldınız. Bir saat geçti önünde 2 kız var
Sıra sana geliyor.

İşte şimdi sıra sana geldi ve onu gördün bir anlık öldün ve cennete geldiğini düşündün ama o sana gülümseyip bakana kadar. Hani hep resimlerde gördüğün o dili dişlerinin arasında gülüşünü yakından gördün. Artık ölsen de gam yemezsin. Kitabına "En sevdiğim Zquad'ıma" yazıyor. Adını ve imzasını attı. Sonra adını soyadını sordu. Söylüyorsun. Sonra işte eve geldin felan hesaplarına bakıyorsun. Twitter, instagram hepsinde ONAYLANMIŞ HESAPLI TAKİP VAR. BİR BAKIYORSUN. ZAYN.

SONRA ONA TEŞEKKÜR MESAJI YAZIYORSUN. SEVDİĞİNİ SÖYLÜYORSUN. O DA SENİ SEVDİĞİNİ VE ASIL ONUN SANA TEŞEKKÜR ETTİĞİNİ SÖYLÜYOR.NEREDEYSE 17 MİLYON TAKİPÇİSİ VARKEN SENİ TAKİP ETMESİNE ŞAŞIRIYORSUN.

Ama takip etmiş işte. 😉😉☺☺😁😁😊😊

UMUDUNUZU YİTİRMEYİN.
O SİZİ TANIMASADA BÜTÜN HAYRANLARINI TEK TEK SEVDİĞİNİ YANİ SİZLERİ VE BENİ (SJSJSKSJD) SEVDİĞİNİ UNUTMAYIN.

O SİZİ SEVİYOR.❤❤❤❤❤❤

00.28

Zayn Malik İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin