Bu bölüm biraz mutsuz sonlu. İsteyenler okumayabilir.
@evvalAydin6
Bu bölüm benim bff'm ve en best okuyucuma!!! 😍😍😍
#ZaynİleHayalEt
Sen Hastasın ve ömrün sınırlı. Kocan da Zayn. Bir gün kusarsın(prdn tmm tşk ö.d.) ve seni hastaneye götürürler.
Zaman geçer yok. Çıkmadın. Zayn ve aileniz merakla seni bekliyor. Zayn hariç hiç kimse bilmiyor. Ömrünün sınırlı olduğu hatta 3 haftanın kaldığını. Tabi üç hafta mı tam bilinmez.
Doktorlar ordan oraya koşturuyor. Zayn ordan çıkıyor ve bir yere gidiyor. Zehir almaya gidiyor
Adam bir kaşık içmenin bile bir kişiyi öldüreceğini söylüyor. Zayn alıyor ve deri ceketinin iç ve gizli yerine koyuyor.İçinden geçiriyor. "Ölceksek beraber, yaşayacaksak beraber"
Geri geldiğinde kız yoğun bakımda, yarın taburcu edilecek.
*1 gün sonra*
Sen evine getiriliyorsun. Zayn herkesi kovuyor. Ve seninle odanıza çıkıyor.
İlk önce seni bir daha öpmeyecekmiş gibi öpüyor. Sonra bir daha. Sonra bir kere daha.
Sonra birden elini ceketine atıp o paketi çıkartıyor.
Sana diyor ki"(S/A) Ben sensiz yaşayamam. Sen benim gün ışığımsın. Sen benim pusulamsın. Sen olmasan ben yolumu kaybederim. Sensiz bir hayat benim için beyinsiz bir insana benzer. Ya da başka bir örnek vereyim. Anne sütüne muhtaç bir yeni doğmuş bebeğe benzer. Aşkım, hayatım, bitanem, ilk ve son öpücüğüm. Öleceksek şimdi beraber öleceğiz. Zaten ötesi yok. "
Son kez dudaklarınız buluşur. Sonra paketin içindeki iki kaşıkla birbirinizin ağzına zehri verirsiniz.
Sonra yatağınıza uzanıp (Medyada ki gibi) birbirinizi kucaklar ve ölümü beklersiniz.
Sen bana kız ölsün dedin ben ikisinin katili oldum.
:((((
Üzgünüm bu bölümün etkisinde kalmamanız dileğiyle.
Sizleri çok seviyor oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
19-Aralık-2016
00.28270 kelime.
Beni seviyor musunuz?
Sorayım dedim. Djdkxkkdkxkf
Yorum bekliyorum.
10 vote olursa ilerki bölüm daha hızlı gelir... Bilginize..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayn Malik İle Hayal Et
FanfictionZquad'ların ve Directioner'ların beğeneceği çok süper bir hikaye...... Çok güzel olacak..... #wattys2017 'ye katıldık. 06.TEM.2017 Diğer 1D üyeleriyle de hayal et bölümü yapılır..... Yorum yapmanız yeterli... 2 Nisan 2016 21.15 20 Aralık 2016 11...