34

302 22 3
                                    

Öncelikle bugün Niall'ın doğum günü. Hemde bugün yiğenim doğdu. Doğum günleri aynı. Bu arada niall ın tam olarak kaçta nerde felan bilen varsa yazsın. Ben Zayninkini biliyorum.
Herkesin bayramı kutlu olsun
Malik ailesi dün resim atmışlardı bütün resimlere "eid mubarek"yazdım. 😍😍😄😄😄

i_punk
Bu bölüm sana!!!!
İşallah beğenirsin

#HayalEt
(Zayn'in büyükannesi öldüğü zaman)

Zaynle çok samimisiniz. Küçüklüğünüzden beri yan evlerde kapı komşususunuz. Zayn'e aşıksın. Belli etmiyorsun. Birgün yan evden feryat sesleri geliyor duyuyorsun. Üstüne hırkanı alıp gidiyorsun yan eve. Zile basıyorsun açan yok. Mutfak kapısından içeri girip, salonda dizlerinin üzerine çökmüş, güçsüz Zayni görüyorsun. Yanına gidip "Zayn noldu?" diyorsun. "Büyükannem vefat etmiş" diyor. Onun onu çok sevdiğini biliyor ve fazla üzerine gitmiyorsun. Biraz sonra Zaynin annesi geliyor
"(S/A) Zaynin biraz hava aşması lazım, onunla biraz dışarı çıkar mısın?"
"Tabi Trisha teyze olur." der Zayni omzundan tutup kaldırırsın.Sonra dışarı çıkıp, yürürsünüz. Zayn birden lafa girer. "Hep zor zamanlarımda yanımda oldun. Seni sevmemin sebebi bu. Sana aşığım, hemde deliler gibi. Sana bunu bir hafta önce söylicektim. Ama ne yazıkk ki, büyükannem rahatsızlanınca yanına gitmek zorunda kaldık. Bit hafta sonra öldü. Hepimiz bir gün ölüceğiz. Senin kokunu, bana güzel şeyler söyleyişini duymadan, senin güler yüz sebebin olmadan ölmek istemiyorum." "Ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Bende seni seviyorum ama bu biraz yüzsüzlük olmaz mı? Büyükannen daha dün öldü.Beni para hırsızı ve ya seni sevmediğimi düşünürler." "Bu konu çoktan halloldu. Annem seni sevdiğimi biliyor. Hatta karşı değil, yanımızda. Tamam artık benim misin? "

Sen sana gelen cesaretle "Hep senindim" dersin.kafasını bacaklarına koyar sana sarılır. (Medya)
Bir hikayenin sonu,bir hikayenin başlangıcı olur.....

Nasıl oldu. Ben beğenmedim sanki.... Yorumlarınızı belirtin. Bölüm isteyen yorum yapsın... Kim'le olduğunu da yazsın. Mesela:Zayn,Harry felan.
Sizleri seviyorum.

Zayn Malik İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin