#ZaynMalikİleÜzgünHayalEtBu bölüm çooook üzgün olucak üzülecekler okumasın. Ağlayabilirsiniz o derece.
Ben yıllardır ağlamadığım için jcnxnx
Soğan doğrarken bile ağlamıyorum jxjxjxndnBöyle de bir, yapım var
Lana del rey ve the weeknd'ın -lust for life şarkısını dinleyin.
Neyse geçelim bölüme
*************Zaynle sevgilisiniz. Ama zayn Gigi ile sevgili. Yönetim yüzünden.
Bir gün siz böyle çok mutluyken bir şeyler oluyor
Zayn'in Anlatımı
S/A ile mutluyken herşeyi unutuyorum. Hayranları, yönetimin baskısını, gigiyi, annemi ve babamı bile.
Ona o kadar çok bağlıyım ki. O gülen gözlerini tek tek öpesim geliyor. -bazen yapıyorum-
Onunla evde mutlu mesut film izlerken telefonuma mesaj geldi. Umursamadım. Gigi ve ya yönetimdir. Onlarla sonra ilgilenirim.
Film bittikten sonra bir baktım sevgilim uyumuş.
Kucakladım ve yatak odamıza çıkarttım.
Üstünü değiştirip-en sevdiğim pijamalarını giydirdim- aşağıya indim.
Telefonu açtım. Mesajlara girip bir kaç saat önce gelen mesajı açtım.
Gigi;Seninle yüz yüze konuşmamız lazım. Acil
Zayn;Herzamanki yerde
Yazıp mesajlaşma uygulamasından çıktım. Üstüme deri ceketimi alıp,siyah botlarımı giydim. Kış ayının en soğuk geçtiği zamanlardaydık.
Evden çıkıp Audi R8 Spyder'a ilerledim.
*******
Gelmem gereken yere girince üzerime üzerime gelen sigara dumanını siktir edip her zaman ki yerimize ilerledim.
Koltuğa oturdum. Gigi ile el sıkıştık. İyi bir kıza benzemiyor. Sadece merhaba merhabamız var. Öpüşmeler dışında hiç birşey yapmadık. Onlarda mecburi öpücükler.
S/A'da hissettiğim şeyleri hiç bir kızda hissetmedim.
"Hadi ne anlatcaksan çabuk olda sevgilim evde tek."
Dedim.Kendi kendine kıkırdadı.
Ne oluyoruz amına koyim.
"S/A'dan ayrılcaksın Zayn yoksa yönetime söylerim. Bütün ünün saniyesinde biter hatta aşkın da biter."
"Ne diyorsun lan kevaşe suratlı şempanze"(Sorry)
İçimden bunu geçirsemde "Ne diyorsun lan" diyebildim.
"Birazdan sevgiline çok inandırıcı bir senaryo yazmazsan ve aslında bizim sevgili olduğumuzu söylemezsen seni yönetime şikayet ederim ve tüm eşyaların icralık olur. Ailenin evi de dahil"
"Ne sikim?"(what the fuck?)
"Aynen öyle bebeğim. Sadece bir gecen var. Sevgiline elveda demek için"
*******
Eve nasıl geldim bilmiyorum. Hatta hangi ara onun kapısını açtım hiç bilmiyorum. Hâlâ uyuyordu.
Gülümsemeden edemedim.
Onu gerçekten çok seviyordum.
Hemde kendimden vazgeçecek kadar ama aileme bunu yapamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayn Malik İle Hayal Et
FanfictionZquad'ların ve Directioner'ların beğeneceği çok süper bir hikaye...... Çok güzel olacak..... #wattys2017 'ye katıldık. 06.TEM.2017 Diğer 1D üyeleriyle de hayal et bölümü yapılır..... Yorum yapmanız yeterli... 2 Nisan 2016 21.15 20 Aralık 2016 11...