24

549 24 10
                                    

Pazartesi günü yazıyorum. @harryningamzesi33 'e Tirrek'im bu bölüm sana . Harry ile. Multidekini normal resim olarak kabul edin. Paylaşmasız. Çok uzun bir bölüm olacak.
9 Mayıs 2016
22.09
Hadi başlayalım.
Bölüm şarkısı Zayn - Take it off
Anlamı Soyun😄😄

Harry ile beraber otele gidiyorsunuz. Tekne turu yapacaksınız. Harry ile evden çıkmadan önce (Harry One di'de olduğu biliniyor.) Harry'e bir sürü kişi bakıyor. Sen onlara orta parmak kaldırırsın ve o benim bitchez tarzı bakarsın. Onlarda sana yüz buruştururlar. Sende zafer edasıyla gülümser harrye bakarsın. O da seni dikkatlice izler. "Bi dövmediğin kaldı. " der Sende "Kıskancım napim bi de ultra yakışıklı birinin sevgilisi olunca bu üç kat fazlalaşıyor.Bence normal." Dersin o da senin dudağını öper. Çekildiğinde "Biz normal değiliz aşkım sınırları zorluyoruz. Fazlasıyla çılgınız. Yaptığımız çılgınlıkları düşünsene. Evlendikten sonrasını da " der kahkaha atarsınız. Sonra arabaya binip öndeki grup arabasını (grupça gidersiniz ama siz tek eğlenceksiniz. Öndeki arabada ben,zayn,liam,niall var. Diğerinde louis,freddie,lottie ve anne var. Harry'nin annesi. 😄😄 Sonunda varırsınız.  Herkes kendi başına haraket eder. Benle Zayn çoktan otel odasına fırladık. Ne yapcaksak. 😄😄 He bu arada Zayn'le Ben evliymişim. Hamileyim.
Bak bak bak..
O yüzden fazla ekşın (action) yok. Herneyse.😄😄
Siz arabadan indiniz ve otele gidiyorsunuz çünkü bikini felan filan....
Giydiniz. Sonunda aşağıya iniyorsunuz. Sen bikiniylesin. Havlu felanda almadın. Herkes sana bakar ve bu sefer Harry çok kıskanır. Herkese orta parmak gösterip seni kendine çeker.  Üst tişörtünü çıkartır ve sana giydirir. Bu arada diğer -benle zayn- hariç hepsi bir hazırlık yapıyorlar. Siz tekneye biniyorsunuz. Gidiyor ve geziyorsunuz. Otele döndüğünüzde heryer harika bir görüntü içinde kırmızı gül-en sevdiğin- her yerde. Senin için. Bir uçak geçiyor ve sizin resminiz var. Altında "Benimle evlenir misin?"yazar Harry delirir ve adamı arar. "Çok erken Paul (Allakaşa 😄) (Paul hala onlarla) Off tamam oldu bi kere eğil yüzüğü al teklif et bu kadar heyecanlanma. " gelir sana doğru ve eğilir önünde.  Cebinden annesinin yadigarı (Allakaşa😄) olan yüzüğü çıkartır ve sana doğru uzatır "Ben milyonlarca kişinin önünde konser verdim ama bir tek senin yanında kalbim bu kadar çarpıyor ve yerinden çıkacakmış gibi atıyor. Kalbimin tek atma sebebi sensin. Tek Styles soy ismine layık sensin. Sen benim en kıymetlimsin. Benimle birlikte aynı yastığa baş koyarmısın. Benimle bazen değil her zaman çılgınlık yapar mısın? Evlendiğimiz gün mesela senin gerçekten bana ait olduğunu hissedeceğim gün seninke birlikte olacağım. Diğerlerini boş ver ilkim sen olacaksın. Senin de ben. Herneyse çok uzattım. Benimle evlenir misin?" Sen "Tabi Harry seninle Tabi evlenirim  Harry. Yanımda diğer kızların adını bile ağzına alma. Ben senin ilkinim sen de benim. Tabi seninle evleniceğim. Sen benim ruh ikizimsin. İlk başlarda senden çok utanıyordum. Ama şimdi utanmıyorum. Senden çocuk sahibi olmak istiyorum. Senin gibi yeşil gözlerle dünyaya baksın. Saçları kıvırcık olsun. ama sadece benim kıvırcığım. İkinizde...  Yüzüğü parmağına çıkmıcak şekilde mühürler. Ve evlenirsiniz. İkizleriniz olur. Bir kız bir erkek adları (Allakaşa😄) Darcy ve Darry. Erkek Harry'nin kopyası. Kızda senin.  Harry kıza bakıyor. Sen erkeğe. Her gece yan yana uyandığınız için ikinizde Allah'a şükür ediyorsunuz.

Sonnnnn...
Şuanın en uzun HAYAL ET bölümü..Bunu yeşil gözlerin evlenme teklifinde kullanıcağım. Şimdiden okudun. 😄😄💓💓❤❤
Tirrek'im sanaa...😄😄❤❤
527 kelime....
SENİ SEVİYORUM. AŞKEM...
09 Mayıs 2016
23.11

Zayn Malik İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin