Bu bölüm Aleyna'ya Harry ile Sapıklı hayal Et Bölümü nxmxmxmx
Beğenileri nasıl çoşturdunuz +18 olunca jxjxjxjx
Sizi gidi sizi nxmxmx
#HarryStylesİleSapıklıHayalEt
BrokenNargile👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Harry ile kavgalıydınız. Onun seni kullandığını zannediyorsun.
Aranız bozuk iki üç gün onu görmedin.
Telefonunun melodisi odayı doldurduğunda telefonunu eline alıp Harry'den gelen mesajı açtın.
"Biliyorum bana dargınsın ama gerçekten seni kullanmayı bile hiç düşünmedim. Sadece senin bedeninde yaşadığımı hissedebildim. Sadece sende birşeyler hissedebildim.Hayat buldum. Bu yüzden bu akşam saat 9'da bizim bara gel. Kapının önündeki elbiseyi giy, ayakkabıyı ayağına geçir ve kolyeyi tak ve bana gel.
Seni seviyorum." _SevgilimEvet onu sevgilim diye kaydetmiştin. Hemen kapıya doğru ilerledin.
Kapıyı açıp el çabukluğuyla yerdeki büyük paketi aldın.
En üstte yazı yazılmış kağıdı aldın.
"Güzel olacağına adım gibi eminim. Beyaz senin rengin çünkü sen bu dünyaya gelmiş en masum, en temiz şeysin. Sen benim hayatımın beyaz rengisin.
Seni sabırsızlıkla bekliyorum.
Seni seviyorum.
_Prens'in Harry!...Bunları alıp yukarıya odana çıktın.
Hemen hazırlanmaya başladın.
Elbisen çok uzun ve çoook güzel.
Hemen banyoya girdin. Çilekli duş jelini eline aldın ve küvet dolunca sıktın.
Harry'nin en sevdiği koku yani senin kokun.Çilek
Sampuanını aldın. O da çilekliydi.
Saçını köpükleyip, biraz bekledin sonra her tarafa yaymaya başladın ve sonra köpüğünü akıttın. Sonra saç kremine göz attın. O çilekli değildi. İpek kokuluydu. Çilek kokusu gitmesin diye saç kremimden gözünü alıp, elini yine sampuana attın.
Bu gecenin sonunda ona dayanamayıp tekrar sevişeceğinizi biliyordun.
Çünkü ikinizde birbirinizi çok özlemiştiniz.
İki senedir sevgiliydiniz.
Ve sadece bir kere sevişmiştiniz. O günden sonra Harry'i görmeyince etrafında seni kullandığını zannettin. Çünkü ilkini almıştı.
Her zaman ki gibi.
Hep ilklerini alıyordu bu adam.
Öpücük
Bekaret
Aşk
KalpAma pişman değildin.
Sadece kırgındın.
Onu çok seviyordun ve yarın doğum günüydü. -Gerçek nxnxnxn-
O günün gecesi beraberdiniz.
Saat 8'di.
Yani 20.04
Hazırlanmaya koyuldun. Barı uzak değildi.
On beş dakikalık yoldaydı. Daha vaktin vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayn Malik İle Hayal Et
FanfictionZquad'ların ve Directioner'ların beğeneceği çok süper bir hikaye...... Çok güzel olacak..... #wattys2017 'ye katıldık. 06.TEM.2017 Diğer 1D üyeleriyle de hayal et bölümü yapılır..... Yorum yapmanız yeterli... 2 Nisan 2016 21.15 20 Aralık 2016 11...