John pov
Kuulsin Cassie ja Robini vestlemist pealt. Mul on kahju Cassiest ja mina käitusin temaga halvasti. Ma loodan, et ta suudab andestada. Ma pean talt vabandust paluma, aga homme.
Läksin tagasi elutuppa.
Ka Robin tuli mõne minuti pärast.
"Ta jäi magama.", ütles ta.
"Tore.", ütlesin.
Läksin kööki ja tegin meile süüa.
Ka Robin tuli mind aitama.Cassie pov
Kuulsin telefoni vibreerimist. Võtsin telefoni ja nägin, et Candice on saatnud sõnumi.
Ta oli kirjutanud:
Tere, Cassie.
Ma olen sinu pärast mures. Tahtsin vabandada kui ma olen sulle kuidagi haiget teinud. Tahaksin sinuga kohtuda linnapargis täna kell 17.00. Ma loodan, et saad tulla.
Candice.Saatsin vastu:
Olgu. Kohtume seal.Vaatasin kella ning kell oli juba pool viis.
Vahetasin riided ning läksin.
Poisse polnud elutoas. Kuulsin neid köögis.
Kirjutasin ruttu paberile, et läksin Candicega kohtuma.Läksin siis parki. Sinna jõudes ei näinud ma kedagi.
"Tere, Cassie.", ütles keegi mu selja tagant.
See hääl. Ma tean seda häält une pealt. See oli Joseph.
Pöörasin ümber ja sealt ta oligi.
Üritasin minema joosta, aga ta võttis must kinni.
Ta hakkas mind endaga kaasa tirimi. Tahtsin karjuda, aga ta hoidis kätt mu suu peal. Ma ei tahtnud, et ta mind puudutaks.
Kaotasin teadvuse.
Kui teadvusele tulin, olin ühes keldri taolises kohas.
Ma olin toolil.
Siis tuli Joseph ruumi.
"Lõpuks ärkasid.", ütles ta.
"Mida sa tahad?", küsisin.
"Sind. Lõpetan selle mis lõpetamata jäi.", vastas ta.
Joseph röövis mu.John pov
Kui elutuppa läksin, nägin kirja laua peal. Võtsin selle kätte ja lugesin.
"Robin. Kas Cassie on toas?", karjusin.
Ta läks kohe vaatama.
"Ei ole.", ütles ta tagasi tulles.
"Ta läks Candicega kohtuma.", ütlesin.
Ma võtsin telefoni ja helistasin talle.
Küsisin talt Cassie kohta, aga ta ei tea midagi.
Lõpetasin kõne.
"See oli kindlasti lõks. Ta läks hoopis Josephiga kohtuma, kuigi ta arvas et Candicega.
Me oleme lollod ja ei kuulnud, kui ta lahkus.", ütlesin.
Siis läksime teda otsima, aga ei leidnud. Helistasime Cassie vanematele ja politseisse.Kaks kuud hiljem
Johnil pov
Kaks kuud on möödunud sellest kui Joseph Cassie röövis.
Me oleme otsinud, aga pole veel leidnud.
Mõned arvavad, et ta läks koos Josephiga ära. Nad ei usu et Joseph röövis ta. Ka Candice teab nüüd seda, mida ta vend Cassiele tegi.
Ma otsin Cassiet edasi. Mina ei usu seda jama. Ma olen kindel, et Joseph röövis Cassie. Ja et Cassie on elus.See siis viimane osa. Loodan, et meeldis.
ESTÁS LEYENDO
See öö muutis kõik
Novela JuvenilCassie Sheed oli õnnelik, metsik, julge ja pöörane tüdruk. Aga kõik see muutus ühe ööga. Temaga juhtus see, mida ealesgi üks tüdruk ei taha, et temaga juhtuks. Ta kolib teise linna koos vanematega. Ta peab minema kooli, kuigi see on talle raske. Ag...