22. osa

934 97 0
                                    

Robini pov

Jõudsin koju.
"Kus see ime, et Cassie siia nõustus tulema?", küsis John.
"Me tulime matast ja siis tuli Candice meie juurde. Ta küsis Cassielt, et kas ta saaks tulla peale kooli tema juurde, et ta tutvuks Josephiga. Cassie vastas, et ei saa, kuna ta leppis minuga kokku, et lahendame mata ülesandeid. Ta valetas, kuna me polnud seda kokkuleppinud. Küsisin küll, et miks ta valetas, aga ta ei vastanud sellele. Ta ütles, et oli vaja ning, et äkki aitaksin teda ühe ülesandega.", vastasin.
"Nii et ta ei tahtnud Josephiga kohtuda. Aga miks. Kas ta tunneb teda?", küsis John.
"Ma küsisin talt, aga ta ei vastanud.", vastasin.
"Joseph oli seal peol ka. Äkki tema pärast tahtis ta lahkuda.", ütles John.
"Milline ta välja näeb?", küsisin.
John võttis telefoni ja hakkas otsima.
"Näe selline.", ütles ta.
Ta näitas mulle tema pilti.
"See on see, keda kohvikus nägime. Cassie oli üllatunud ja hirmunud.", ütlesin.
"Järelikult ta ei taha temaga kohtuda, kuna ta kardab teda. Aga miks?", küsis John.
"Ma ei tea. Josephi käest küsima ka ei lähe.", ütlesin.
"Räägiks ta vanematega.", ütles John.
"Arvad, et nad räägiksid meile. Ma eriti ei usu seda.", ütlesin.
"Proovida võime ikka.", ütles John.
Ta võttis telefoniraamatu ja hakkas otsima. Õnneks leidis ning helistas Cassie emale. Nad leppisid tänaseks kohtumise nendega.
"Loodame parimat.", ütles John.
Ma noogutasin.

Siin uus osa. Loodan, et meeldis.

See öö muutis kõikWhere stories live. Discover now