John pov
Peale seda kui Cassie helistas, olin natuke mures. Nagu ma arvasingi, läks Joseph sinna.
Võtsin maja võtmed ja lahkusin.
Otsustasin lihtsalt mööduda nagu muuseas Cassie majast. Näen Josephit ja tervitan teda ning kutsun teda joogile.
Ma loodan, et see läheb läbi.
Läksin jalgsi.
Varsti nägingi Cassie maja ja seda lurjust tema ukse taga. Nägin suurt vaeva selleks, et ma teda seal koha peal maha ei lööks.
Jõudsin maja juurde.
"Oi. Joseph sina või?", küsisin.
Ta pööras ümber.
"Jah. Mina.", vastas ta.
"Sa juba tagasi. Miks sa mulle ei öelnud?", küsisin.
"Pole aega olnudgi tead.", vastas ta.
"Kuule mis sa arvad kui läheks ja võtaks mõned klaasid.", ütlesin.
"Hea pakkumine tõesti, aga hetkel on mul üks asi pooleli. Mõni teine kord.", ütles ta.
No kurat. Ta on ikka täiega kangekaelne.
"Mida sa siin üldse teed? Sebid juba jälle tüdrukuid.", ütlesin.
"Noh mul on üks lõpetamata asi. ", ütles ta.
"Olgu. Oled kindel et ei taha tulla?", küsisin.
"Jah.", vastas ta.
"Kohtumiseni siis.", ütlesin.
Kõndisin edasi. See plaan läks luhta. Ta võib vabalt selle ukse maha lüüa.
Ma teadsin õnneks, et Cassie majal on tagauks ja tagahoovist saab sisse.
Läksingi sinna. Hea et Joseph seda ei tea.
Õnneks oli maja taga uks lahti. Läksin vaikselt sisse. Nägin Robinit ja Cassiet seina ääres seismas.
Nad olid üllatunud kui mind nägin. Kutsusin nad enda juurde.
"Lähme üles.", ütlesin sosistades.
Läksime Cassie tuppa.
Nägin ta tuba esimest korda. Kõik oli täielikult korras.
Loogiline.
"Pidid ju midagi välja mõtlema.", ütles Robin.
"Meil pole aega vaidlemiseks. Joseph võib leida iga hetk selle taga ukse. Ma panin selle enda järel lukku. Mul on üks idee. Joseph ei lahku siit enne kui ta Cassiet näeb. Ta võib ukse maha ka lüüa. Seetõttu tuled sa meie juurde.", ütlesin.
"Mida?", küsis Cassie.
"Meil pole valikut. Paki mõned asjad kokku ja võtta kooliasjad ka. Vanematele helistad hiljem.", ütlesin.
Ta hakkas pakkima. Ta sai ruttu valmis. Ma võtsin ta koti ja Robin võttis tema koolikoti.
Läksime vaikselt alla ning siis tagauksest välja. Cassie pani selle ukse lukku. Hakkasime siis liikuma.Uus osa valmis. Loodan, et meeldis. Vote kui meeldis see osa.
ČTEŠ
See öö muutis kõik
TeenfikceCassie Sheed oli õnnelik, metsik, julge ja pöörane tüdruk. Aga kõik see muutus ühe ööga. Temaga juhtus see, mida ealesgi üks tüdruk ei taha, et temaga juhtuks. Ta kolib teise linna koos vanematega. Ta peab minema kooli, kuigi see on talle raske. Ag...