23. osa

931 92 8
                                    

Johni pov

Sättisin end Cassie vanematega kohtumiseks.
See toimub kell kuus.
Kell oli alles viis.
Sain valmis ning läksin elutuppa.
Ka Robin oli seal.
"Loodame, et saame infot.", ütlesin.
"Loodame.", ütles ta.
Kui kell sai pool kuus, siis hakkasime minema.
Jõudsime kohviku ette.
Parkisin auto ja sisenesime kohvikusse.
Valisime laua ja ootasime Cassie vanemaid. Mõne hetke pärast olod nad kohal.
Tõusime püsti.
"Tere. Aitäh, et nõustusite tulema.", ütlesin.
"Tere.", ütles ka Robin.
"Tere.", ütlesid ka nemad.
Istusime lauda. Teenindaja tuli ja andis menüüd. Andsime tellimused.
"Millest te siis soovisite meiega rääkida?", küsis Matt.
"Asi on Cassies.", ütlesin.
"Mis temaga on?", küsis Taylor.
"Kõik on korras. Me teame, et temaga on midagi kunagi juhtunud, kuid ei tea mida. Me oleme mures.", ütlesin.
"See pole nagu teie asi.", ütles Matt.
"Ta kardab Josephit. On ju nii.", ütlesin.
"Kust sa seda võtad?", küsis Matt.
"Täna ta valetas oma sõbrannale, Candicele, et ta leppis minuga kokku, et lahendame matemaatika ülesandeid. Candice kutsus teda enda juurde, et tCassie tutvuks tema venna Josephiga. Cassie valetas, et teda mitte kohata.", ütles Robin.
"Selles on teil õigus. Asi on Josephis. Aga me ei saa teile sellest rääkida.", ütles Taylor.
"Aga muud moodi me ei saa ka aidata. Cassie ei pea teadma, et me teame seda. Me lubame, et hoiame seda enda teada.", ütlesin.
"Olgu. Aga te ei anna märku kuidagi moodi, et te teate seda. See on talle vägagi hell teema.", ütles Mark.
"Cassie oli varem rõõmus, metsik ja julge tüdruk. Ta käis väljas ja kõike seda. Tal oli poiss. Selleks oli Joseph.
Cassie käitus meiega ülbelt ja ta oli raske iseloomuga siis.
Aga ühel päeval purunes see kõik. Joseph ja paar tema sõpra vägistasid ta. Peale seda nägi ta luupainajaid ja ta ei saanud magada. See juhtus seitse kuud tagasi. Sellest saadik ei ole ta lasknud kedagi endale ligi. Veel vähem poisse. Ta on katki. Loodame, et ta paraneb kunagi. Ta muutus sõbralikumaks meie suhtes ja on palju tundlikum nüüd. Ta teab, et me muretseme tema pärast, seetõttu üritab olla meie pärast tugev. Siiamaani läks nüüd hästi, kuni see Joseph jälle välja ilmus. Nad pole õnneks veel kohtunud ja loodan, et ei kohtu ka.", ütles Taylor.
Mul jäi suu lahti.
See pole võimalik. Sellepärast ta ei tahtnudki, et keegi teda puudutaks. Ta kartis.
"Meil on kahju.", ütlesin.
"Ta kardab Josephit.", ütles Matt.
"Me ei lase sellel jobul talle midagi teha.", ütles Robin.
"Ka mina ei lase seda enam.", ütles Matt.

Siin uus osa. Loodan, et meeldis.

See öö muutis kõikOù les histoires vivent. Découvrez maintenant