Capitolul 1

1.5K 72 5
                                    

Imi plimbam degetele pe boxă , așteptând sa inceapa ora de dans. Eram captiva in gandurile mele , cand, deodată se deschide usa.

A intrat profu' de dans . Mi-a atras atenția parul lui care arata ca o creasta si atitudinea pe care o avea.

Intra si face cunostinta cu noi. Dupa ce rascolesc in memoria mea imi dau seama ca el este baiatul pe care l-am vazut acum doi ani in club si mi.a placut de el , dar dupa am vazut cine este si mi.am dat seama ca are iubita .

Am fost ravasita de atunci si am incercat sa il uit dar nu am putut. Atunci am inceput intr-un plans infernal si am fugit catre baie .

Acolo m-am rezemat de perete si usor usor am ajuns cu genunchii la piept. Dupa circa un minut usa se intre- deschide . Pe ea intra el . M.a intrebat daca sunt bine si i.am spus ca ma doare foarte tare capul .

Atunci sa lasat in jos langa mine si si.a pus mainile pe genunchii mei incercand sa ma aline . Am stat cam cinci minute fara sa vorbim, doar privindu.ne in ochi.

In acel moment linistea a fost spulberata de sunetul unui mesaj primit pe telefonul lui .

Cand a aprins telefonul sa vada cine este , apare pe look screen poza cu prietena lui sarutandu.se;era tot cea de atunci.

Am inceput sa izbucnesc intr.un planset infernal, el crezand ca este de la durerea de cap. Atunci ma ridica de jos si ma cuprinde intr o imbratisare profunda.

Dupa ce ii dau drumul din imbratisare deschid usa pentru a pleca inapoi in sala , dar mainile lui ma cuprind de mijloc si ma intoarce brusc, facand ca fetele noastre sa fie la o distanta de cel putin 5 centimetri.

Se uita in ochii mei si imi spune:

-Sper ca asta sa te mai linisteasca!

Si buzele sale se framanta usor de ale mele, iar eu greu ii fac fata acestei "sarutari".
Fată de 17 ani(peste o luna 18) , nu prea fac asta bine , dar sper sa invat.

Dupa ce se desprinde din sarut iese pe usa ca si cum nu s.a intamplat nimic si se intoarce in sala spunandu.le tuturor ca sunt bine .

Cand intru in sala Pezz si Kira se indreapta spre mine:

-Anna, ce s.a intamplat ? Esti bine?...

Dar cand sa raspund Profu' se uita la mine si spune:

- Christian sa ai aparatul pregatit,maine Anna, Pezz, Kira,Mike si James sa vina pentru a face un prim dans doar cu ei.
Accentuand "doar cu ei "

Profu' De DansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum