Capitolul 2

1.1K 58 3
                                    

A doua zi m.am prezentat asa cum mi s.a spus. Eram imbracata lejer : o pereche de colanti rosii un tricou alb o pereche de tenesi negri si o camasa rosie in carouri .

Ajunsesem cu 15 minute inainte sa inceapa ora , dar pana au venit ceilalti m.am apucat de incalzire .

Am conectat telefonul la boxa si am dat drumul la muzica. La un moment dat s.a auzit usa . M.am indreptat spre boxa pentru a opri muzica si atunci il vad pe el intrand imbracat in rosu cu tenesi negri pantaloni negri camasa in carouri legata la mijloc si un tricou alb  si cand s.a uitat la mine mi.a zambit, dar dupa doua secunde , in spate apare nimeni alta decat iubita lui .

Cand am vazut mi.am scos telefonul care era conectat la boxa - m.am uitat la el cu o mega furie - m.am intors si m.am dus in vestiar.

Ii aud si de acolo asa ca decid sa imi iau geanta si sa plec , dar cand sa deschid usa ma apuca de mana si imi spune:

- Totul va fi bine crede.ma , vreau ca show.ul sa iasa blană si am nevoie de tine , ramai!

Atunci intra pe usa Pezz impreuna cu ceilalti. Atunci ma intorc fara sa bag pe nimeni in seama imi las telefonul si geanta in vestiar si ma intoric in sala, dar iar era momentul nepotrivit.

L.am vazut cum l.a sarutat iubita lui pentru ca pleca . Intr.un fel era bine ca nu mai ramanea ea, dar i.am vazut cum se sarutau. Am incercat sa evit momentul si am fost trasa din gandurile mele cand Pezz ma trage de mana si ma intreaba ce am .

I.am spus ca ii voi zice totul dupa ce vom iesi de la dans asa ca ne.am hotarat sa mergem la un restaurant in apropiere pentru a manca ceva si sa discutam.

Pezz este prietena mea de cand eram mica , chiar daca ne mai certam uneori din cauza notelor tot ne impacam . Imi aduc si acum aminte cat de suparata am fost pe ea ca a luat nota mai mare ca mine cu cateva sutimi la romana, la examenul din clasa a opta si cu Kira sunt prietena de cand eram mica , dar nu chiar asa de buna .

Eu si Pezz am decis sa stam mai departe de ea pentru ca era mai rebela si avea o influenta destul de proasta pentru noi si un anturaj destul de prost.

Incepe profesorul sa vorbeasca. Ne spune cate ceva despre hip-hop si incepe direct sa ne invete cativa pasi pentru un dans .

Incercand sa fac un pas care era mai complicat din categoria highschool ma impiedic si cad, dar el fiind atent cu mine ma prinde atunci cand nu ma asteptam.

Se uita fix in ochii mei si se apleaca catre urechea mea spunandu.mi:

-Mereu cand ai nevoie!

Profu' De DansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum