Capitolul 8

664 35 0
                                    

- Este ora  21:15 si am fost în oras cu prietenii !! Imi dau ochii peste cap si ma indrept spre camera mea, dar mana mamei imi strange antebratul si ma intoarce catre ea:

-Si cel cu Mercedes-ul acela de adineauri cine era ? 

-Tu ma urmaresti?

-Te.am intrebat ceva?

-Un amic! Si ce iti pasa tie cine era ?

-Cum indraznesti sa imi vorbești asa?!

-Pai tu imi pui tot felul de intrebari ... ti.am spus ca e un amic gata inceteaza.. da.mi drumul si ma smucesc din mana ei iesind din acea stransoare teribila.

-Ce bine ca te duci spre camera ta pentru ca esti pedepsita!

-Dar mama ...?!

-Nici un dar gata ..

-Si dintr.o data iti pasa de mine ...pana acum erai preocupata cu munca si in seara asta ti.ai adus aminte de mine... nu pot sa cred... de fiecare data cand am vrut sa vorbesc cu tine nu ai putut si m.ai amanat mereu, am vrut sa iti arat care e pasiunea me asi nu m.ai lasat sa o continui...mereu ai fost asa si acum wow ... ti.ai adus aminte ca ai o fată si poate are nevoie de tine ...dar tu imi dai in loc de inelegere pedeapsa...pacat ca nu sti ce lucruri minunate mi se intampla ...cand am avut cea mai mare nevoie de tine nu ai fost acolo la fel si acum , dar lasa dute in biroul tau ca poate ai de lucru si nu mai poti sa ma asculti !!!

-Anna...

Iar atunci trantesc usa camerei si ma incui acolo rezemanduma de ea si alunecand pe ea pana cand ajung cu genunchii la piept si incep sa plang mai tare ...

Mereu a fost ocupata cu munca si cand am vrut sa vorbesc cu ea niciodata nu mi.a fost alaturi ...este foarte irascibila si se enerveaza foarte repede... am avut intr.o zi ocazia sa vorbesc cu ea si i.am aratat ceea ce imi place sa fac ... sa dansez...si atunci mi.a spus ca nu asta imi va ajuta in voata si sa las dansul si sa ma pun cu mana pe carte ...nu inteleg de ce spune asta ...oricum nu ii pasa de notele mele , de ceea ce fac , DE MINE!!! Ea acum nu stie ca eu fac dansuri ...ea crede ca fac meditații pentru Bacalaureat.

Si asa nu ii pasa de mine si macar sa fac eu ceea ce imi place si ceea ce vreau sa fac ... prin dans simt ca ma relaxez, ca ma descarc de toate problemele , iar timiditatea mea se duce  putin-putin atunci cand dansez. Dansul ma ajuta sa fiu mai deschisa, mai vesela, mai fericita ...dar mamei mele nu ii pasa . Tata este mai altfel ..intr.un fel ii pasa de mine si vorbeste cu mine dar nu ii pot spune probleme de fete ...sau problemele mele ... El ma lasa sa fac dans , imi spune mereu "Mereu sa faci ceea ce simti!" , dar mama nu ma lasa si trebuie sa fac cum zice ea , dar nu am ascultat.o pe ea ci pe tata.

Am revenit cu picioarele pe pamant cand telefonul mi.a sunat. Era my boyfriends. Mereu stie cand sa ma sune sa ma bine-dispuna, parca ar sti ce se intampla si ma suna sa imi fie alaturi.

Apel telefonic

-Da...

-Hei ce ai patit de plangi ?

-M.am certat cu mama!

-Imi pare rau.... din ce cauza imi poti spune ?

-Pentru ca am venit tarziu acasa si m.a vazut in fata blocului cu tine.

-Adica te.ai certat din cauza mea ?

-Nu, nu ...stai linistit...

-Dacă te pot ajuta cu ceva ...

Atunci mi.a venit o idee nemaipimenita:

-Da..ai putea..am spus eu cu o voce "diabolica".. sti ce ma relaxeaza si ma linisteste pe mine ?

Am spus amandoi in acelasi timp:

-DANSUL!!!

***
Dupa ce ma schimb in ceva comod imi iau geanta si plec din casa fara sa zic nimic nimanui.. probabil mama se gandeste la ceea ce i.am spus, iar tata doarme si daca ma vor intreba unde am fost le voi spune ca am dormit la Pezz.

In fata blocului el deja ajunsese. Era sprijinit de masina si imi ascundea ceva la spate. Cand m.am apropiat de el mi.a daruit un buchet de trandafiri roși. L.am sarutat si i.am multumit pentru acest cadou minunat, iar el mi.a spus:

-Nişte flori pentru cea mai frumoasă floare. L.am strans in brate iar apoi mi.a deschis portiera masinii.

-Si ...mergem la studio??

-Da..daca nu vrei acolo... mi.a spus pervers.

-Ba da este bine nu am nici un fel de problema.
   I.am trimis un mesaj lui Pezz si i.am zis in caz de o suna mama sau tata sa le zica ca sunt la ea . Sper ca a vazut mesajul deoarece ceasul indica ora 23:30.

Ajunsi in fata studioului ne dam jos din masina. El vine in fata mea deschuie usa, ma ia in brate, iar eu imi inconj picioarele in jurul mijlocului sau  si intram in studio. Cand am vrut sa ma cobor din bratele sale, el ma duce in sala,ma intinde pe jos, el pozitionandu-se deasupra mea si buzele sale se preseaza flamand de ale mele , iar eu sunt nevoita sa ii raspund la sarut.

-Cred ca ar fi bine sa dansam mai intai. Ii spun eu.
  

Profu' De DansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum