Capitolul 13

755 39 29
                                    


   Era ora 20:31 cand mi-am verificat ultima data telefonul.
   Casa era aceeasi si nu era nimic schimbat, la fel cum a fost ultima . In casa erau aranjamente peste tot cu tematica dansului.
   Era plin de lume si muzica se auzea puternic  in boxe. Atunci am realizat cat de popular era el.

Dupa doua - trei dansuri in care mi-au fost alaturi Pezz,Kira, James, Mike si Maria, am realizat ca Silvian nu mai era in preajma.

Da,știu este ciudat .... am dansat cu Maria si am realizat ca este o fata destul de buna si stie sa se comporte . Am invatat acum ca nu trebuie sa judecam "o carte dupa coperta".

Silvian nu e nicăieri.  Nici la etaj nici in bucatarie si nici la baie...

La un moment dat se face liniste si luminile se sting. Atunci niste lumini se indreapta catre ringul de dans. Silvian si inca un baiat au aparut, iar toata lumea a facut loc pe ringul de dans . Incepe din nou muzica iar cei doi incep sa se dueleze in dans .

Eu credeam ca va fi altfel de petrecere, dar acum mi-am dar seama ca asa sunt petrecerile unde sunt danceri . Toata lume era cu ochii tinta la ringul de dans .

Privirile lui Silvian se mai imdreptau uneori catre mine. Dupa ce mi -a zambit si mi-a facut cu ochiul , Maria a venit langa mime si m-a prims de braț spunandu-mi la ureche:

-Sa sti ca te iubeste enorm !!! Imi vorbeste tot timpul despre tine !

Am dat aprobator din cap,m-am uitat la ea si i-am zambit , apoi am prins-o de mână si am continuat sa vizionam spectacolul.

La sfarsit un baiat a intrebat cine este pentru Silvian si cine este pentru :Junior.

Majoritatea a fost pentru Silvian , dar nu conteaza asta pentru ca fiecare danseaza in felul lui. La sfarsit si-au strans mâna si Silvian a venit catre grupul nostru , iar Junior s-a indreptat spre bucatarie. Am sarit la gatul lui imbratisandu-l si felicitandu-l , iar restul au facut la fel .

Urmatoarele cateva dansuri le-am dansat alaturi de Silvian , iar apoi am mers sa imi schimb pantofii pentru ca ma dureau picioarele. Toata casa era plina de tineri dansatori , dar si beti si dormind pe jos. Intru in camera lui ( unde am mai fost ) si imi pun pantofii langa pat . Imi scot din poseta hainele lejere ( blugi scurti , tricou alb , cămașă rosie in carouri si in piciare niste tenesi negri) , iar cand vreau sa ies din camera ma izbesc de un corp bine facut .

Imi indrept privirea in sus si observ ca era concurentul de mai devreme .

-Imi cer scuze ! Spun cu o voce rusinoasa;vreau sa plec , dar mana lui ma opreste.

-Stai !! Eu nu mananc oameni. Sa ne cunoastem ! Ma numesc Andrew , dar toata lumea ma cunoaste sub porecla de Junior. Tu ? Si isi indreapta mana catre soldurile mele .

-Eu ma numesc Anna si toti ma stiu de iubita lui Silvian si asa ca ar fi bine sa iti iei mainile alea de pe mine care nu stiu sa stea locului .

- Esti rrrea!!! Deasta te vrea Silvian . O tura si dupa zbori din viata lui!  Inseamna ca nu ati facut partida de esti inca cu el ! Si a inceput sa rada pervers indreptandu-si privirea catre decolteul meu.

-Ce josnic .. !! Sa sti ca Silvian nu este asa . Inseamna ca nu iti cunosti prietenul , daca te pot numi asa... acum scuza-ma trebuie sa merg jos. Trec pe langa el si cobor scarile.

In fata mea apare Silvian si ma vede grăbită :

-Ai patit ceva ?

-Nu ...sunt bine ! Spun inghitind in sec.

-Atunci hai sa le aratam ce stim .

   Mergem pe ringul de dans si pornește melodia pe care inca nu am terminat dansul. Eram doar noi doi si lumea ne privea . Primul moment cand mai multa lume ma vede dansand , dar ii spun lui Silvian:

-Dansul nu e terminat !!!

-Nu e nimic vei improviza tu !

-Dar... nu am apucat sa termin pentru ca a inceput piesa.

Parca simteam cum dansul imi curgea in vene si simteam ritmul muzicii . M-am lasat dusa de val si am realizat ca dupa ce am făcut partea de dans știută,  a plecat de langa mine si le-a făcut semn celorlalti sa ma aplaude.

M-am uitat in jurul meu si am apucat sa o vad pe Maria , pe Pezz si pe Kira care imi aratau ca ma sustin.
Atunci Maria a început sa bata din palme si sa strige: Hai sagaveicooo!! Asa le spunea Silvian fetelor:sagavițe, iar băieților :sagavei (shaw).

Ma simteam super bine. Era pentru prima data cand toata lumea ma aplauda pentru ceva ce imi place sa fac si asta imi aratau , ca faceam bine ceea ce faceam.

Am realizat ca muzica era pe sfârșite, asa ca am incercat sa fac ceva de final , ceva ce credeam ca nu imi va iesi, pentru ca am exersat acasa, la sala de dans nu am făcut asta, un FLICK.

Cand au vazut ca mi -a iesit Silvian se uita mirat la mine , dar in cel mai scurt moment a inceput sa aplaude , inca şocat , stiind ca nu am facut asta la studio.

Si eu am fost uimita de mine, nu credeam ca imi va iesi , dar a fost perfect.

Piesa s-a terminat , iar eu am facut o plecaciune multumindu-le tuturor pentru susținere!

-Wow sagaveica mea !! Ce schema !! Unde ai invatat-o? Acasa gen?

-Exact shawlee!! Vino aici!!

Si il cuprind intr-o imbratisare profundă soptindu-i la ureche: Te iubesc viata mea! raspunzandu-mi la fel !!

Desprinzandu-ma din imbratisare Pezz si Maria ma iau in brate si ma felicita !

Usa se izbeste cu putere toate privirile indreptandu-se spre intrare!
Silvian face semn sa se dea muzica mai incet si atunci le dau drumul fetelor fiind curioasa sa vad cine a venit !

-Nu cred asa ceva !!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Astept parerile voastre !!!! →→Cine credeti ca e intarziatul de la petrecere?   Si ce se va intampla?



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 30, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Profu' De DansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum