Aștept puțin, iar apoi mă ridic sa vad cine suna . Apuc telefonul si raman uimita de numele care apare la apelant :Christian.
Apel telefonic
"-Da !!" Raspund eu incercand sa par fericita .
"-Ce faci ? Esti bine ?" Vocea lui era blândă
"-Da ...nu am nimic." Dar lacrimile mele curg si acum , lin, pe obraji.
"-Te simt si nu prea cred ca esti bine."
Auzind vorbele lui, ma uit prin camera si incep sa zambesc cu coltul gurii."-Heii !! Ma auzi?"
"-Da !"
"-Deci? Esti bine sau nu ?"
"-Bine ...iti voi spune . Cred ca intre aceasta fata....
"-Maria? "
"-Da ...si Silvian este ceva ..."
"-Si tu esti geloasa?" Spune Christian cu o voce amuzantă.
"-Pai oarecum ...am vazut o poza la el pe noptiera cu ea ..."
"-AI FOST ACASA LA EL? " ma intreaba puțin confuz si simt cum voce i se întristează.
"-Da ..eram certata cu mama si nu m-a lasat sa merge acasa , evitand o alta cearta ."
"-Stai linistita ..intre ei , înainte ca voi sa veniți , nu a fost nimic. Ea este cea mai bună dintre fete ...este mana lui dreapta , dar nu au dat dovadă ca se intampla ceva ."
"-Îți mulțumesc ca mi-ai zis aceste lucruri ."
"-Nu ai pentru ce!"
Între noi se asterne o liniște timp de 5 minute , iar linistea a fost intrerupta de inceperea vorbirii lui.
"- Vreau sa te întreb ceva ? Dar îmi este teamă de răspunsul tău. "
"-Întreabă-ma si vei afla !?" Spun cu un ton putin pervers.
"-Vrei sa iesim la un restaurant in seara asta ? "
Atunci îmi vine o idee si fără sa stau pe gânduri răspund:"-Desigur !!! Îți trimit eu adresa ...stiu un restaurant bun."
"-Ok...Îți multumesc!!" Simt entuziasmul in vocea sa .
Inchid telefonul pentru ai trimite mesaj cu adresa localului unde se afla Silvian, Christian nestiind ca el este acolo.
Ma imbrac cu cele mai frumoase haine pe care le găsesc si ies pe usa anuntand-o pe mama ca e posibil sa întârzii, ea dand aprobator din cap.
*Dupa jumatate de ora*
-Hei Christi ? De ce m-ai asteptat afara? Trebuia sa intri!
-Tu stiai ca este el aici ? Ma intreaba pe un ton usor nervos .
- Da...nu...da.. oarecum, dar te rog nu te supara ! Adica am vrut ...nu stiu ...te rog !!! M-a lasat pe dinafara si nu mi-a zis de fata aceea , dar te rog sa intram si sa nu ii spui.
-Cat de prost am putut fi ?!!
-Nu spune asta ! Te rog!
Il iau de brat iar el nu se opune . Imi deschide usa lăsându-ma sa intru, si imi ofera din nou posibilitatea de al lua de braț. Mergem si ne asezam la o masa apropiata de cea a lor.
Incerc sa ma fac vazuta dar nici o șansă. Imi vine in minte o idee . Imi cer scuze de la Christian si ma indrept spre baie , trecand pe langa masa lor si tusind incat sa ma fac auzita. El se întoarce si ma vede dar incerc sa il evit . Statea la masa fix langa ea si radeau si erau extrem de fericiti .
Rochia rosie imi scoatea in evidenta foarte bine formele , iar pantofii negri ,cu toc de 10 centimetri, se potriveau de minune. Bineinteles ca in poseta aveam haine de schimb deoarece nu am uitat ca avem "Petrecere in Pijamale".
-Anna ?! Hei ce faci ? De ce nu mi.ai spus ca vi ?
-Pai am venit aici cu o persoana speciala, cum esti si tu de altfel cu Maria aici!! Spunandu-i incet incat sa auda doar el.
Priveste in salon si il vede pe Chrisrian la o masa de doi stand singur si dandu-si seama.
Atunci se ridica de la masa cerandu-si scuze si apucandu-ma puternic de brat indreptandu-ne spre holul băilor.-De ce faci asta ? Imi spune dandu-mi drumul bratului si impingandu-ma usor.
Atunci ma indrept spre el si ii dau o palma pete față si ii spun cu lacrimi in ochi :
-Eu trebuia sa te anunt nu ?? Tu ai plecat cu ei la restaurant si nu mi-ai zis nimic știind ca poate ma voi supara sau știind ca eram acolo inainte ca voi sa plecati . Știai ca in seara asta e petrecere la tine acasa si nici macar nu m-ai sunat sa imi zici ca esti la restaurant. Dar acum mai importanta e Maria ca a revenit , dar eu nu contez si poate ca am facut o mare greseala ca m-am îndrăgostit de tine. Si ar trebui sa lasam totul in urma si sa faci ceea ce crezi . Sa sti ca nu e frumos cum iti bati joc de mine . Ar fi bine sa termina totul .
Si o lacrima mi-a curs pe obrazul roșu de furie. Trec pe langa el izbindu-ma de umerul lui si las inca o lacrima sa imi curga pe obraj. Se uita dupa mine , eu merg incet incat sa ii dau posibilitatea sa ma intoarca !Asa cum am zis ma prinde de brat si ma intoarce privindu-ma fix in ochi !
Simțeam nervozitatea,pe care o avea, din privirea lui .Se apropie de mine si ma saruta tandru pe buze,iar apoi imi cuprinde fata in mainile sale.
- Nu o iubesc pe Maria ! Intelege ! Singura mea iubire esti tu si nu vreau sa ne despartim. Am fost bucuros cand a venit deoarece nu o mai vazusem de mai mult de un an si era singura care putea dansa atat de bine.
Ma saruta pe crestet si cand am vrut sa mai zic ceva m-a sarutat usor, abia simțindu-l . Il vroiam aproape , vroiam sa ma sarute, vroiam sa il am langa mine, dar acum nu e momentul. Ma ia de mana si ne indreptam spre masa unde statea el . Eu ii spun ca vin imediat si ma duc la masa unde eram Christian , dar nu mai era acolo. A plecat .CE AM FĂCUT!!!! L-am ranit . El m-a înțeles cand mi-a fost greu. Pe masa , sub geanta mea , era un bilet in care scria " Ramai cu cel care te raneste! , pe mine doar m-ai folosit si eu aveam sentimente pentru tine si ti-am fost aproape, dar tu ai profitat".
Atunci mi-am dat seama ca are dreptate si am fost o nesimțită. Iau biletul si il pun in poșetă, indreptandu-ma spre masa lui Silvian.
Atunci ei s-au ridicat si a spus șeful grupului:
-Sa mergem ne așteaptă o noapte lunga !
__________________________________________________________________________________
Credeti ca va mai vorbi Christia cu Anna ? Sau il va da uitarii ramanand cu Silvian???
Aștept sa imi spuneti parerile voastre! Si astept sa imi spuneti si cum vi se pare cartea !! First book !!!!
CITEȘTI
Profu' De Dans
FanficDesi părinții i-au interzis sa practice cursuri de dans , Anna se încăpățânează continuând cu visul ei , dar intre timp nu a mai fost vorba doar despre dans. Instructorul devenise la fel de important ca visele ei .