Capitolul 4

962 43 3
                                    

Era el . Isi trage un scaun de la cealalta masa si se aseaza spre mine.

-Eu trebuie sa plec. Mi-am cerut scuze, ridivandu-ma de la masa.

Pezz mi.a facut cu ochiul cand a plecat si mi.a aratat telefonul asta insemnand sa o sun dupa ce plec.

-De ce vroiai sa pleci inainte sa inceapa cursurile?mi s.a adresat Silvian.

-M.am simtit putin aiurea si vroiam sa iau putin aer, dar mi.a trecut.

-Sper ca nu te.a deranjat ca iubita mea m.a sarutat sau ceva gen !

-Nu ..

În timp ce vorbeam eu si gesticulam cu mainile,mana dreapta am pus.o pe masa aproape de el . Atunci a stat , m.a privit in ochi si fara sa imi zica nimic isi pune mâna peste mâna mea . Am vrut sa o trag de pe masă, dar puterea cu care ma strangea pentru a nu.mi retrage mâna m.a facut sa vreau sa il tin si eu de mână. Atunci mi.a zambit si momentul a fost stricat de prietena lui care a venit la restaurant. Oare cum l.o fi gasit . Dintr-atâtea restaurante cate sunt in oras numai pe asta l.a gasit . Imi retrag mana si vreau sa ma ridic sa plec dar ea imi spune:

-Nu este nici o problema poti ramane ...chiar mi s.a făcut foame.

-Eu am mancat imi cer scuze dar trebuie sa plec. Nu inteleg cu ce tupeu ma baga in seama dupa ce ca a stricat un moment demențial.

Ma ridic imi iau geanta si cand sa plec de langa masa vad ca ea il saruta fortat cand vrea sa imi zica ceva.

Încercam sa merg din ce in ce mai repede dar nu puteam ceva ma oprea, ma retinea.. Cand m.am uitat inapoi el o saruta pe ea dar se uita dupa mine . Atunci m.am grabit spre iesire si am plecat spre casa .

***
De dimineata cand m.am trezit am realizat ca e prea devreme ....de fapt adormisem la 4 si m.am trezit la 7. Ma tot gandeam de ce nu mi.a trimis macar un mesaj sau ceva .....dar stai nu are numarul meu si nici eu pe al lui...dar ma are la prieteni pe facebook putea sa imi lase un mesaj . Mi.am verificat contul de cel putin zece ori si am intritat pe pagina lui si ce sa vezi postase o poza cu prietena lui si a dat check-in ca era la restaurantul unde ne intalnisem.

Cred ca sper degeaba ..face asta doar pentru a ma amagi. Prima data m.o fi sarutat la misto ? Aseara m.a tinut de mana tot la misto? Nu stiu ce sa cred cel mai bine este sa las timpul sa vad cum face ca ranile sa doara mai mult. Poate nu ma place , poate nu ma simpatizeaza.

Atunci telefonul imi vibreaza si ce sa vad ...un mesaj de la Pezz care ma intreaba daca m.am trezit . Imi iau telefonul in mana si o sun spunandu.i sa vina la mine ca sa ii spun ce sa intamplat si apoi sa mergem la studio. M.a certat pentru ca se ingrijorase ca nu am sunat.o aseara . Ii va trece dupa ce ii voi povesti ce s.a intamplat.

-Hei Pezz ce faci ?

-Bine am ajuns putin mai tarziu pentru ca am pierdut autobuzul. Deci ce s.a intamplat la " intalnire"? Si incepe sa rada pervers.

-A fost oribil . Dupa ce ai plecat tu, in timp ce vorbeam eu gesticulam am pus mana pe masa si m.a luat de mana , dar apoi ghici ce ? A venit prietena lui si cand m.am ridicat sa plec ea l.a sarutat.Inainte sa ma ridic ea imi spune sa raman sa mancam toti 3... cu ce tupeu mi.a zis asta dupa ce ne.a stricat momentul. El tot se uita dupa mine dar intr.un final i.a raspuns la sarut , dar tot dupa mine se uita.

-Si ea de unde stia ca sunteti acolo?

-Nu stiu poate i.a zis el sa vina acolo nu stiu habar nu am ....poate ca el nu simte nimic pentru mine si ma gandesc degeaba.

-Pai si sarutul?

-Poate m.a sarutat asa ... sa ma faca sa sufar dupa aceea , sau poate la caterinca ??!! Habar nu am in fine sa ne pregătim!

-Ok ! Si acum inteleg de ce nu m.ai sunat aseara.

-Voi vorbi cu el azi!

Profu' De DansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum