Dupa cursul de ieri de dans, incep sa pun la indoiala relatia noastra.
Nu stiu daca se merita.El este mereu ocupat cu cursurile de dans, are multi prieteni, este carismatic si prietenos, iar eu...Sunt mult mai timida, am doar vreo doi prieteni adevarati si in niciun caz nu am simtul umorului.
-Anna, te cauta Pezz.M-am ridicat din pat, iesind din dormitor.
-Doamne , imi facusem griji ca nu vi la curs.Schimba-te si sa mergem.
-Ce?! Nu, nu vreau.Nu cred ca trebue sa mai..-Am fost intrerupta de sunetul apelului de la telefon.Un fior mi-a strabatut sira spinarii cand i-am vazut numele la apelant.
Apel telefonic
"-Da."Am spus simplu.
"-Unde esti? Te asteptam de 15 minute."
"-Euu.."Nu stiam ce sa spun."-E ok, doar incearca sa ajungi." Vocea lui era blanda .
Am inchis telefonul,fugind spre dormitor.
*Dupa trei ore*
Eram transpirata, obosita si nu mai aveam chef de nimic.
-Mergem la o cafenea? M-am intors spre Silvian, zambind.
-Sigur.Mainile lui s-au pozitionat pe talia mea, tragandu-ma mai aproape de el.Si-a lipit buzele de buzele mele, intr-un sarut apasat.
Dupa ce mi-am luat hainele de schimb din vestiar am plecat impreuna la cea mai apropiata cafenea.
Am stat la masa si am vorbit despre orice incepand cu dansul pana la culoare unicornilor din Narnia.
Am vrut sa imi asez camasa, dar am dat cu mana peste ceasca de cafea.M-am ridicat speriata, privind cafeaua cum se intindea pe masa.
Am fugit spre baie, auzind pasi in urma mea.Era Silvian.
-Anna , intra aici!Silvian ma trase de mana spre baia baietilor.
-Ce este in capul tau?Nu intru acolo !
-Ba da, o faci. M-a impins in incapere, incuind usa.
-Da-ti si tricoul jos. Mi-am marit ochii socata, fiind uimita de tupeul lui.
-Ce pervers! L-am lovit in umar , el razand plin de umor.
I-am simtit mainile pe marginea tricoului meu.
-Asta se poate numi hartuire.Am bolborosit , ridicandu-mi mainile pentru a putea sa imi scoata tricoul.
-Da , asa este, dar din moment ce iti place nu se poate numi hartuire, Anna. Mi-am dat ochii peste cap, incercand sa il ignor.
M-am oprit din injurat atunci cand el nu mai spunea nimic.Avea privirea fixata spre decolteul sutienului meu.Am inghitit in sec, incercand sa imi acopar pieptul dezgolit.
Mi-a indepartat mainile , zambind cu coltul gurii.
-Esti frumoasa...
Dar atunci totul a fost intrerupt de sunetul tonului meu de la telefon. Era mama. Atunci mi.am dat ochii peste cap si mi.am dat telefonul pe silent. Atunci el imi spune:
-Si frumoasa si rrrrea!!
Mi.a zambit si m.a facut sa ma simt cum nimeni nu m.a mai făcut sa ma simt asa pana acum. Buzele sale s.au presat peste ale mele si m.a cuprins intr.o sarutare profunda. Dupa ce acest moment s.a terminat mi.a dat camasa lui rosie in carouri pe care o avea legata la mijloc, iar haina mea patata de cafea am bagat.o in geanta, iar apoi am iesit din baie ca si cum nimic nu s.ar fi intamplat.
***
Ajunsi in fata blocului meu imi spune sa nu uit de petrecerea de maine seară.-Cum as putea sa uit de ceva unde vom fi impreuna. Si i.am facut cu ochiul,l.am pupat pe obraz si l.am luat in brate, iar apoi am plecat in casa.
Inchid usa usor in urma mea pentu a nu imi trezi parintii:-Unde ai fost pana la ora asta ?
CITEȘTI
Profu' De Dans
FanfictionDesi părinții i-au interzis sa practice cursuri de dans , Anna se încăpățânează continuând cu visul ei , dar intre timp nu a mai fost vorba doar despre dans. Instructorul devenise la fel de important ca visele ei .