-De ce nu se oprește odată???
Telefonul suna incontinuu, si nu numai o data cred ca a sunat de o sutade ori. Cine sa ma sune la ora asta. Din pacate am uitat de dans si am si uitat sa imi pun alarma. Si era..Pezz.
-Hei somnoroas.o ce faci ?? Trebuia sa fi gata pana acum peste aproape o ora începe cursul.
-O doamnee !! Am uitat complet trebuia sa ma vad cu Silvian cu o ora inainte de inceperea cursului. Acum scuza.ma dar inchid ca sa ma imbrac.
-Ok ai grija de tine sis !!
-Mersi sis!!
Telefonul suna din nou. Cand am auzit am crezut ca e Silvian, dar era bunica:
-Sarut-mana mamaie , acum sunt in criza de timp pot sa te sun mai tarziu ?
-Bine , dar ca sa nu te deranjez si atunci doar vroiam sa te intreb dacă vi in week-end la țară?
-Ah mamaie scuza-ma dar am o petrecere sambata si nu pot.
-Bine te las atunci. Pa!
-Pa!
***
Oare de ce nu ma suna vazand ca intarzii ? Poate nu a ajuns nici el. In fine dacă nu m.a sunat si nici nu mi.a trimis nici un mesaj poate se anuleaza totul asa ca nu ma mai grabesc.Ajung in sala de dans si nu este nimeni. Ciudat nici masina lui nu este jos. Intru , ma fac comoda si astept. Nimeni nu vine nici dupa 5 nici dupa 10 minute. Imi iau telefonul si incerc sa il apelez dar are telefonul inchis.
Intr.un sfarsit ajung toti si el ajunge ultimul. Pare ciudat nu m.a bagat in seama si parca acum s.a trezit. In fine ne începem cursul si tot nu prea se uita la mine in afara de atunci cand imi arata ce trebuie sa fac.
Dupa terminarea cursului ma ia de mana si imi spune ca isi cere scuze ca nu a ajuns la timp si a spus ca i s.a descarcat bateria la telefon si a adormit inainte sa il bage la incarcat .
Nu a parut prea convingator cu aceasta explicatie si plus ca nu i.am spus ca si eu am intarziat. Mi.a strans usor mana si mi.a spus ca trebuie sa plece ca are treaba. Nu il puteam întreba ce treaba are sunt cu el de cel putin 12 ore. Dar in fine e cel mai bun coregraf poate e chemat undeva nu imi fac griji.
CITEȘTI
Profu' De Dans
Hayran KurguDesi părinții i-au interzis sa practice cursuri de dans , Anna se încăpățânează continuând cu visul ei , dar intre timp nu a mai fost vorba doar despre dans. Instructorul devenise la fel de important ca visele ei .