El ma ajuta sa ma ridic de jos si pune piesa pe care facem dansul.
Imi arat cum va arata coregrafia, iar eu ii spun :
-Putin cam pervers , dar merge !!!
-Daca te lasi in jos senzual asta inseamna pervers ?
-Pai poate putin !!
-Si vei face asta daca iti place ! Deci ?
-Normal ca voi face dansul ...voi dansa in continuare.
-Buna atunci hai sa imi arati cum ar arata o coregrafie de a ta ?!
-Adica vrei un moment de freestyle?
(cand faci o coregrafie pe loc )-Daa , de ce nu ? Esti talentata si cred ca te.ai descurca !
-Crezi?
-Am inca o idee , un concurs , bine stim deja castigatorul ( iar el arata cu degetele catre el ) ....
-Esti egoist!!! Si il lovesc in umar el prefacandu-se ca il doare .
Atunci ma saruta si da drumul la piesa. Era o melodie destul de cunoscuta si aveam ceva miscari in minte. El a spus ca fetele sa inceapa primele , iar eu amuzata i.am zis:-Deci da.i drumul!
Se uita la mine si imi spune sa incep. L.am ascultat, iar dupa ce a pornit muzica mi.am aratat miscarile si m.am eliberat de tot si de toate. Pe la jumatate i.am oferit locul meu si are si el destule miscari si mai bune si mai hm-hm.... Doamneee ce tot zic eu danseaza extrem de bine . Dupa ce termina vine spre mine si imi spune
-Ai castigat!!
-Cee !? Si ce primesc?
-Vei vedea....imi spune el pervers .
Ma ia in brate si imi pune picioarele in jurul mijlocului sau si ma duce catre baie ...ma rezema de perete si incepe sa imi sarute gatul. Simt cum imi apuca margine tricolui si incearca sa il ridice. Eu la inceput ma opun , dar el reuseste sa ma convinga sa ridic mainile . Atunci imi dau seama ca am ramas doar in sutien si intr.o pereche de blugi scurti.
Usor usor isi coboara minile pe piepul meu, pe abdomen si se opreste la nasturele blugilor mei . Ii resping mainile, pentu a incerca si eu .
Imi cobor mainile pe abdomenul sau si prin marginea maieului pe care il purta. Fara sa se opuna ridica mainile si isi arunca maieul pe jos , prin baie. Wow ... avea un abdomen extrem de bine scluptat...m.am mirat putin si am zambit, atunci incepe sa isi framante buzele de ale mele si ma cuprinde intr.o sarutare profunda.
Se intoarce la ceea ce nu a terminat ... la picioarele mele. Presupun ca i.au obosit mainile la cat m.a tinut rezemata de perete si ma pune pe ghiuveta. Își pozitioneaza mainile pe coapsele mele si incepe sa le mangaie senzual . De fapt asta vroia sa faca nu ca i.au obosit mainile .
In tot acest timp nu isi dezlipeste buzele de ale mele. Isi ridica mainile pana la nasturele de la blugii mei . Apuca de el si il deschide . Trage de ei pana perechea mea de pantaloni scurti zboara pe undeva pe jos.
Stau putin , ma gandesc si realizez ca am ramas in sutien si o bucata de plasa care imi acopera feminitatea. Eram pentru prima data dezbracata in fata unui barbat si ma simteam putin aiurea. Pentru a repara tot se oprește din sarut si se uita la mine .
-Daca nu vrei ....
-Cred ca nu este momentul acum .
-Daca asa crezi !!.. îmi ridica pantalonii si tricoul si ma ajuta sa ma dau jos de pe ghiuveta si ii cer sa ma lase singura .El iese fara sa imi reproșeze nimic si inchide usa in urma lui.
Dupa ce ma imbrac , imi prind parul , ma uit in oglinda si ma gandesc "Daca era altul poate ca o facea cu forța , iar el m.a imteles, poate chiar ma iubește...." Ma spal pe maini si cand ma stergeam pe prosop am observat ca si.a uitat maieul pe jos . Il ridic si ies cu el din baie .
L.am gasit stand jos si ingandurat. Ma uit spre el si ma asez pe jos unde era si el . Ii inapoiez maieul:
-Acesta iti apartine!!! Ii spun eu zâmbăreata.
Ma strange in brate , iar eu imi pozitionez capul pe umarul lui. Am stat cam jumatate de ora asa si simteam ca mai am putin si adormeam. El ma trezeste si imi spune ca ar fi bine sa mergem .
Ma ridic,imi strang lucrurile si cand ma uit la telefon observ ca era ora 5 dimineata.
Iesim din studio si astept ca el sa incuie usa. Ne urcam in masina si astept sa porneasca. Dupa ce masina a inceput sa zboare pe șosea imi aduc aminte ca mi.am uitat puloverul in vestiar , dar nu dau importanta.
-Ai trecut de strada care duce catre casa mea!! Ii spun eu mirată.
-Este destul de târziu, nu te poti duce acasă, te vei cert iar cu mama ta .
-Ok,atunci casa lui Pezz este pe strada care urmeaza. Ii spun eu hotărâtă.
-Nu am înțeles??!! Te supara daca nu te voi duce la Pezz?
-Si unde alt undeva ??
-Vei vedea!!!
CITEȘTI
Profu' De Dans
FanfictionDesi părinții i-au interzis sa practice cursuri de dans , Anna se încăpățânează continuând cu visul ei , dar intre timp nu a mai fost vorba doar despre dans. Instructorul devenise la fel de important ca visele ei .