Bir tanıtım videomuz yok. Çünkü tanıtılacak bir şeye sahip değiliz.
----Tüm atıkların var olduğu o sahilde her zamanki gibi gönüllü iş yapıyordum. Etrafımdaki herkes pet şişeleri ve ambalajları toplamaktan çok sıkılmış görünüyordu. Gerçek anlamda çalışan sadece ben vardım. Çalışmaya olan ilgim giderek daha da azalıyordu. Hava güzeldi. Deniz beni serinletiyordu ve güneş de tam tepeden bana yüzüp eğlenmem için fırsat veriyordu. Biraz derinlere ilerleyip birkaç çöp daha topladım ve elimdeki ufak poşet parçasına sıkıştırdım.
Artık tekneye geri dönüp elimdeki çöpleri oraya boşaltma zamanı gelmişti. Benim gibi gönüllü olmasına rağmen eğlencenin son raddesine gelen öğrencileri geride bırakıp tekneye doğru yüzdüm. Gözlerim hala denizde olan atıklardaydı. Biraz ilerde parlak bir poşet gördüğümde oraya doğru ilerledim.
Poşetin elime aldığımda düşündüğümden daha ağır olduğunu ve içinde de bir defter olduğunu gördüm. Defteri de umursamadan çöp poşetimin içine yerleştirdim ve tekneye çıktım. Topladığım çöpleri ayırırken, kitabın olduğu poşeti bacağımın arasına sıkıştırdım.
Tekrar suya dalmak ya da kitaba göz atmak arasında düşünürken kendimi kitabın sarılı olduğu poşeti yırtarken buldum.
Defterin daha ilk sayfasında kırmızı kalem ile şunlar yazılmıştı;
Sevgili insan,
Eğer bu kitabı bulduysan senden istediğim iki şey olacak. Yazdığım mektupların hepsini okumanı ve mektubu sahiplerine ulaştırmanı istiyorum. Ve eğer mektubu yazdığım kişiyi bulamazsan o mektubu senin yakıp yok etmeni istiyorum. Eğer yapmak istemiyorsan bu kitabı su almayacak şekilde bir poşete sar ve denize at. Doğru insanın onu bulmasını sonsuza kadar bekleyebilirim. Çünkü eğer sen bunları okuyorsan ben çoktan bu dünyadan gitmiş olmalıyım.
Ölümden Önce 100 Mektubuma hoş geldin. Umarım çok fazla şeyler beklemezsin çünkü burada sadece ben ve benim düşüncelerim olacak.
Sevgiler, Hayalleri Olmadan Ölen İnsan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümden Önceki 100 Mektup
Teen FictionBu hikaye 30.04.2016 tarihinde yayınlanmaya başlanmıştır. ---- Sevgili insan, Eğer bu kitabı bulduysan senden istediğim iki şey olacak. Yazdığım mektupların hepsini okumanı ve mektubu sahiplerine ulaştırmanı istiyorum. Ve eğer mektubu yazdığım kişiy...