To, ako sme sa zblížili, bolo niekedy priam strašidelné. Rozumeli sme si ako keby sme sa poznali veky. Viem, že je to otrepaná fráza no cítil som to tak. Vieš, to ty si mi ukázala ako sa mám pozerať na svet. veľa si ma toho naučila. Ako vtedy, keď sme sedeli u vás na terase a ty si mi púšťala tvoje obľúbené skladby. Neviem ako si to robila, že si bola vo všetkom taká skvelá. Moja drahá Evagelin, vtedy som bol skutočne šťastný.
"Páči sa mi to, že to nie je ako súčasná hudba. V tejto naozaj hrajú a spievajú. Nie sú upravovaní ani nepoužívajú žiadne efekty. Počuješ ?"
"Nikdy som sa nad tým nezamýšľal."
"Musíš vnímať tón za tónom, Green. Je to ako keby stáli priamo tu. Zapoj fantáziu a všetky zmysly."
A naozaj to fungovalo. Dokázal som si predstaviť, dokonalosť spevákov a muzikantov ako sa uvoľnene hýbu po javisku. Z ich pier vychádzajú tony, ktoré mi rezonovali v ušiach. Videl som ich pred sebou a mal som pocit, že tú pesničku spievajú len a len mne. Nech už Evangelin pustila čokoľvek, predstavil som si to. Vnímal som hlasy, tóny a rozoznával som nástroje. To ty, drahá Evangelin, si ma naučila veci, ktoré som nikdy predtým nerobil. To, že si prenádherná bol len bonus k tvojej jedinečnosti.
YOU ARE READING
perceive it
Spiritual"Ukázala si mi krásu sveta a naučila si ma, že sa musím pozerať ak chcem niečo vidieť." Chlapec s čudným menom a dievča s čudnou povahou. ©2016 Best rating : #3 in Spiritual