Ergenliğimin dönüm noktası bu kitabı pek tavsiye etmiyorum. Okumayın. Sadece eğer hesabımı kayberdersem diye balıp bir kez daha utanmak istiyorum. Ama siz beni daha da utandırmadan ne bu kitabı okumuş olun ne de vote layıp yorum yapın.
Aşkuşlar....İlk kitabım. Kesin çok kötü oldu.Ama siz yinede bi okuyun...
Yine bir lise çıkışıydı. Beraber Ekremlere gidiyorduk. Ekremlerin evine gidince Aleyna utanırdı. Doğal olarak. Çünkü Ekrem onun sevgilisiydi. Aleyna benim en iyi ve en yakın arkadaşımdı. Ben Aleynaya kısaca Aliş derdim. Sevdiği kişilerin hepsi ona öyle derdi. Ekremlerin evinde buluşmamızın sebebi ise youtube videosu çekmekti. Evet biz liseye giden youtuberlardık.
Yanımda olan Yenerle beraber markete girdik. İçimden Yener'e her zaman benimki diyordum. Alişinkine de onunki. Ben benimkine her ne kadar aşık olsamda bi o kadar da gıcık kapıyodum. Zaten büyük aşklar gıcıklıkla başlar diye bi laf vardır. (biliyorum nefret olcak ama napim seviyorum abi.)
Ekremler bizi kapının önünde bekliyorlardı. Biz gelince beraber içeriye girdik. Alişim yemekleri , Ekrem kamerayı , ben ise ne yapcağımızı düşünüyodum. Ekrem'in işi bitince ''Bitti'' diye bagırdı.Aynı anda Aliş'te bağırmıştı. 'Ne yani bunlar sevgililer diye aynı anda başlayıp aynı anda mı bitıriyolardı ? Neydi bunlar ikiz mi?
Ben bunu diyince ortam kopmuştu abi. Aleyna bir gülümseme attı. Gülüşü bizim için dünyalara bedeldi. (Hele ki ekrem için ).
O sırada dışarıda olan yener faktörü geldi ve tüm mutluluğu silip süpürdü.Sevmiyordu m ya bu çocuğun böyle özelliklerini. Yener içeri girer girmez sordu :
-Ne çekicez bugün ?
Ekrem şakayla cevap verdi :
-Tabi ki de bali olum başka n'olcaktı ki !!!
İçimden iki çocuğa da ''mal'' diyesim geldi. Yener o sırada tam bana bir şey soracaktı ki o sormadan cevap verdim.(çok akıllıyım ya):
-Tamam Yener anladım bugün okulda da dediğin gibi challenge yapıcaz.
Yener salakça cevap verdi:
-Yoooo onu sormicaktım ki(nihaha yasasin kotuluk dedi icinden) malzemeler hazır mı diye sorcaktım.
O zaman kendimin trollendiğini fark ederek gözüme çarpan gözlük ve cap'i elime aldım ve Yener'e yerleştirdikten sonra da telefonumu alıp thug life müziği açtım.
Her neyse havaya girmişti benimki.
O sırada Ekrem Yener'in üstüne koyduğum herşeyi alarak secretvideo (gizli video) adı verdiğimiz odaya girdi. Haliyle Aleyna da Ekrem'i takip etti.
Acaba o odada napıyorladı? Biz burada birbirimizi yerken onlar orda sarmaları,börekleri yiyorlardı.(sarmaları ve börekleri aliş yapmıştı.) İkisi o odada acaba napiyilerdi? Aklıma bişey geliyi amma du bakalım derken Yener malı ve ben odaya bodosloma girdik.İçimden üzülmüştüm. Çünkü tüm romantizmin içine etmiştik. O sırada Ekrem'e merakla sordum:
-Bak Aleyna'nın değerini bil. Kız sana ne güzel sarmalar börekler yapıyo. Sende ona bi dudişten öpücük vermiyosun? Aaa ne kadar da ayıp.
O sırada Yenerle bana nolmussa (hadi yenerden beklerim de ben yani) öp öp diye bağırıyoduk.(tamam iyice mallaşmıştık.bi bu eksikti afferin size)
Ekrem bizi tınlamamıştı bile . Umursamayıp videoyu aniden başlattı.
Tam "Merhaba arkadaşlar" diyecekken cips kafali yener sıra bendeydi diye bağırdı.
Üstüne bi de ekledi:
-Bugün altın günü yapmaya ne dersiniz arkadaşlar ?
Yener'in bu ani değişimlerine alışmıştık. O yüzden kabul etmek zorundaydık.
Bizim evde altın günü var dedim. Sadece peki demekle yetindiler ve bizim eve doğru yürümeye başladık. Yolda giderken kırmızı bi araba yanımıza geldi ve buralarda olmayan bi adres sordu. Tam bilmiyoruz diyecekken ...