Öncelikle size şize bisey soylicem. bölüme nasıl gireceğimi bilmiyorum o yüzden beni affedin nolur! Ama bi yerden baslicam . Kötü olcak her zamanki gibi! Hadi hikaye başlasın ... He birde unutmadan söyliyeyim Yeni sezon başlıyor kitabımda herşeyi daha düzenli yapıcam. Ve genellikle kitapta konuşma olucak eğer fikirlerime karşı çıkıyosaniz yorumlarda görmek istiyorum. Bu ve bundan sonraki bölümler küfür içerebilir. İstemeyen okumasın kardeşim. Akşam akşam beni deli etmryin!¡!¡!
* * * * * *
* * * * *-Masal Masaaall ! Kalksana be okula gidiyom ben.
-Banane ya sen gidiyosan
-yaa kalk senin de okulun var!
-yaa zorlama gitmicem ben bugün okula.
-Kalk yaa!
Nur üzerimdeki yorganı alarak saçımı çekti.
-aaaaghggga ne cekiyon laghn!
-kalk demiştim salakhg!
-maal
-beyinsiz
-salakhg
-Gerizegali
Evet nurla biz çeşitli saçmalıklar ile anlaşırdık. Çünkü o zamanlar çok datlu olurduk.
Nur odadan çıkınca hemen yatagimin üzerindeki okul pantolonunu alarak üzerime giydim. Sonrada dolaptan formayı alıp giydim. Hiç yakışmamıştı bana. Zaten hiç bir şey yakışmazdı. Hemen saçımı örüp nur'un yanına gittim. Salghk onca makyaj yapıp formanın altına da etek giymiştı. Orospu demiyodum boşuna. Gerçi hiç demiyodum. Bu ilkti. İlklerim hep güzel olurdu. Ama bu kötüydü.-Kızım bu ne? Düğün mü var? Hayırdır? Okula Orkun Işıttık mi gelcek?
-kızım saçmalama ya herzamanki halim. Alt tarafı okul diye azıcık makyaj yaptın.
-Azıcık az kalmaz mi?
-hayır. Hem sende makyaj yap. Kıskanma beni
-Ne kıskanması ! Ben senin iyiliğini düşünüyorum.
-O iyiliği acsana.
-Peki. Bütün erkeklerin senin g*tüne bakmasını mi istiyorsun? Peki ya makyajına ne demeli! B*k gibi. Nurella mi sanıyon kendini! Onun gibi salak salak hareketler bilmem neler vs. Vs.
-Yener'e kız bana niye patlıyon? Ben mi sana dedim Yenerle konuşma Aleyna ile küs , Ekremi tinlama , Denizi de sil diye !
-Kirdiysam özür dilerim. Haklısın.
-tabi haklıyım.
-tamam dışarıda bekliyorum çabuk gel.
-geliyom yarım saate!
-neeee yarım saat mi?
-evet ne var yani daha far ve i liener sürecem.
-Onlar ne be!
-makyaj malzemesi knk.
-kızım hayatı boyunca makyaj yapmamış birine far diyosun. Benim bildiğim far arabalardda olur.