Bölüm-2 Kaçırıldık

108 17 3
                                    

rmızı arabanın içinden bir adam çıkarak elinde eterle Yener ve Aleyna'yı arabanın içine attı. O sırada Aleyna çok sarsılmış olmalıydı ki bayılmıştı. Araba hizla uzaklaşırken Ekrem peşlerinden koştu ama yetişemedi. O sırada aklıma Ekrem'in kamerası geldi ve hızla kamerayı elime alıp plakanın olduğu tarafı çektim. Ekrem'i yanıma çağırdım ve resmi ona gösterdim. Ama resimde en garip olan şey ise bizim eski coğrafyacının da o arabada olmasıydı. Bunu nerden mi biliyorduk? Çünkü eski aşkı için saçını kalp şeklinde kazıttığını biliyorduk. Ben hiç böyle bir şey yapmazdım. Yapamazdım bu öğrenci halimle utanırdım.

Ekrem bana
-Nereye daldın diye sorduğunda hala aklımda o coğrafyacının neden o arabada olduğunu sorguluyordum ki Ekrem'in tekrardan aynı soruyu sormasıyla dusuncelerimi yuttum ve birdaha da tükürmedim o yuttuğum şeyi.
Ekrem benden hala bir cevap bekliyordu. Çocuğu çok bekletmeden cevap verdim :
-Fark ettin mi bilmem ama o arabada bizim eski coğrafya hocamız vardı.

-Peki nerden biliyorsun?

- Çünkü eski aşkı için saçını kalp şeklinde kazıttığını biliyorum. Da napicaz hadi Yener'in anası babası yok peki aleyna'nın annesi babası ? Meraklanmicaklar mı? Napicaz ekrem?

Akşam olmuştu. Ve hala Ekrem'den bi yanıt gelmemişti. O sırada yanımıza Nur geldi ve bizim Aleyna ile Yener'in bi arabadan gözleri kapalı elleri bağlı bi şekilde çıktığını söyledi.
Ekrem panik olduğunu belli ederek sordu:
-Nerde gördün Aleyna ve Yener'i? Orası neresiydi?

Nur:

-Bak rıhtımda gördüm ıstersen şuraya oturalım da ayrıntılarıyla anlatayım.

Peki şeklinde başımızı sallayıp bir evin önündeki merdivene oturduk.Nur şüpheli cevaplar veriyordu. Nurdan bir anda şüphelenmeye başladım.(yok o cevaplardan sonra hiç bu anlasiliyordu demi. Nenemin de bıyığı olsa dedem derdim.) Nur çok yalancı bi kızdı hep bize yeni sevgili yaptığını söylerdi. Ama gerçekte sadece o çocukları görüp beğenir ve sıra yalan uydurmaya gelirdi. Nur benim kafamda birisiydi şu yalanlari olmasa.

Ekrem'in, Nur'a eli mi kalkmıştı? Ekrem şu ana kadar kimseye el kaldırmamıştı. İlk elini Nur'a mi kalkmıştı? Bi yandan icimde havai fişekler patlıyordu. Çünkü Nur gıcık birisiydi. Her ne kadar tarzıma uygun biri olsada.(acaba aklınızdaki ben nasıl çok merak ettim bunu yorum olarak atarsanız çok mutlu olurum.)
Nur'un bana seslenişiyle kendime geldim. Ve yuzume bi tokat attım. Çünkü tam kendime gelmemiştim. Kendime attığım o sokaktan sonra Ekrem ayağa kalkıp evine doğru yürümeye başladı. Ne olduğunu anlamayarak Nur'a sordum:
-Neden bu şimdi burdan kalkıp gittiği ki?

Nur :

-Kızım az önceden beri kavga ediyorduk görmedin mi bu da başka bi alemde diyerek o da yanımdan kalkıp gitti. Ne yani ben burda tek mi kalmıştım. Şu dalgınlıkları bırakmak için doktora gitmeliydim.

Biliyorum bölüm çok kötù oldu zaten hikayenin başında da demiştim. Sizi okuyun diye zorlayamam da. Sadece okulda arkadaslarima yazdığım kitabı siz de okuyun istedim.

~ÖZLEDİM~

#"¿¡Benimki¿¡"#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin