8 Pytania ?

136 12 1
                                    

Nie wierzę jak dałam się w to wrobić. Stoję właśnie przed lustrem i sprawdzam czy od tego bycia miłym nie dostaje próchnicy .Po chwili czuję ,że oplatają mnie silne ramiona mojego wilczka.
-Co robisz skarbie ? - zapytał a jego oddech łaskota mnie w kark .
- Sprawdzam czy od bycia taką słodką i miłą nie dostaje próchnicy.- powiedziałam a on roześmiał się .Jezu jaki on ma cudowny śmiech .Boże czy ty to widzisz ? O czym ja myślę ? Poważne to słodzenie ludziom źle na mnie wpływa .Nagle jednak zostałam odciągnięta od swoich myśli komętarzem Chrisa
-Wiedziałem ,że nie wytrzymasz i powiesz coś wrednego ,ale  lubię kiedy robisz się zadziorna-gdy skończył mówić moje policzki pokrył szkarłatny rumieniec.On robi to specjalnie i to ja podobno jestem wredna acha akurat .Nareszcie to ja nie wychodzę na tą wredną błahahaha .Odwróciłam się twarzą do niego i powiedziałam jak najsłodszym głosem umiałam .
-Proszę daruj mi tą obietnice bycia miłą - przytuliłam go delikatne i  patrząc mu prosto w oczy dodałam -proszę - jego mina wskazywała ,że się wachał a ja miałam cichą nadzieję ,że będę mogła już teraz być spowrotem sobą.
-A co z tego będę miał ?-zapytał z perfidną miną o nie ja w żadne już układy z nim nie wchodzę .Nie ma mowy !
-Nie wiem -stwierdziłam i po chwili kontynuuowałam - może moją wdzięczność?-nawet nie wiem czy to ostatnie było stwierdzeniem czy pytaniem.
- Dobrze daruje ci to -tak udało się zaczęłam się cieszyć ,ale po chwili dodał -wzamian chcę szczerych odpowiedzi na 5 moich pytań - oj robi się niebezpiecznie .Chociaż o co mógłby mnie spytać ?Niepewnie skinełam głową a on pociągnął mnie za rękę do naszej sypialni .Usiadł na łóżku i nim się zorjętowałam pociągnął mnie tak ,że usiadłam na jego kolanach .Nie skomentowałam tego bo już go trochę znam i wiem iż to i tak nic nie da.
-No dobrze  aniołku na początek coś łatwego ......

_________________________________
Hej mam nadzieję ,że mnie nie zabijecie za spóźniony roździał a w dodatku taki krótki :| .Ale mam dla was zadanie .Było by świetnie gdybyście w komętarzach napisali jakie pytania ma zadać Lili Chris.Oczywiście o jej przeszłość o której tylko ja wiem błahahaha XD .Komętujcie i gwiazdkujcie do następnego paaaaaa:-*:-*:-)

Gdy nastaje nocOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz