Excursia

32 5 0
                                    

După ce am primit îmbrăcămintea am pus-o în bagaj cu mare grijă, urmând ca în două zile să mergem în Kyoto.

- Yume! Angel! Kana! aici, suntem aici!

- Lizzy, venim acum!

Era ziua plecării eram to-i în faţa şcolii, până şi directorul era prezent.

- Aţi ajuns cu bine copii? Suntem gata de plecare!

- Da, desigur.

- Veţi fi împărţiţi doi câte doi.

- Tată nu mai avem cinci ani suntem un grup.

- Cu ce plecăm? întrebă Kana nerăbdătoare.

- Cu trenul! dar acum aşteptăm limuzina.

- Nu e cam mult?!

- Ba chiar deloc, Angel îi spuse Rin.

La scurt timp ajunse limuzina, în câteva minute ajunsesem la gară, iar de acolo am luat un tren de mare viteză la clasa întâi , în două ore eram deja în Kyoto, prima oprire fiind la pensiunea privată pe care o deţinea directorul, după care a urmat vizita la Castelul Imperial.

Ziua a trecut destul de repede iar seara am beneficiat de renumitele băi termale, după care ne-am retras în camerele noastre. Mâine urma să vizităm oraşul iar seara era festivalul. Eu şi Angel nu ne simţeam tocmai bine mai ales că nu trebuia să ne comportăm suspect dar să fim şi cu un pas înaintea directorului, însă încercam să ne bucurăm de timpul petrecut cu prietenii noştri.

- Saya! trezeştete! avem de vizitat oraşul insistă Lizzy, care nu mai putea de entuziasm.

- Astăzi copii vom vizita oraşul cu frumuseţile sale, sunteţi gata?

- Da.

- Am mers pe jos prin oraş, trecând prin faţa casei mele dar nu puteam arăta vreun interes sau cea mai mică unbră de aducere aminte, după care am trecut prin faţa fostei şcoli, pe lângă ruinele fostei firme a părinţilor noştri, iar directorul a întrecut măsura trecând pe lângă locul unde odată era casa lui Angel, noi nu am schiţat nici cea mai mică unbra de atenţie, dând impresia că trecem pe acolo pentru prima oară, însă Rin nu manifesta deloc aceeaşi atitudine, pe el se citea durerea şi faptul că în minte îi reveneau amintiri pe care spunea că nu şi le poate aminti, dar acum îi reveneau în memorie.

- Să plecăm să ne pregătim de Festival! Veni Rin rapid cu ideea salvatoare.

- Şi noi suntem de acord cu Rin.

- Prea bine, Haideţi să vă pregătiţi, răspunse directorul mai mult plictisit.

Era seară iar luminile şi sunetul puternic anunţau începutul festivalului.

ÎngerulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum