2

140 12 2
                                    

*Perspektywa Jacoba*

Zaniosłem już wszystkie rzeczy Klaudi do sypialni na górze. Powiem szczerze; dużo tego ma. Jedno z pudełek szczególnie przykuło moją uwagę. Było na nim napisane: JANEK. Z tego co wiem, to chciała wymazać wszystkie wspomnienia związane z nim. Niepewnie otworzyłem pudło.

-Klaudia? Możesz tu na chwilkę?

-Już idę! - *biegnie po schodach*- Co jest?

-Dlaczego jeszcze trzymasz te wspomnienia? Nie chciałaś zapomnieć?

-Chciałam, dalej chce.

-To, dlaczego to masz?

-Nie wiem, zapomniałam wyrzucić.

-Masz, zrób jak uwarzasz - uśmiechnąłem się do niej lekko.

Dziewczyna wstała i ruszyła z pudłem na dół. Wiedziałem, że jest zmęczona podróżą, więc ja ją wypakuję.

__________________•••••________________
Około 2 godziny później
__________________•••••________________

Wypakowałem wszystkie rzeczy Klaudii. Nie sądziłem, że jest ich, aż tak dużo! Dziewczyna spała w salonie. Wziąłem najwygodniejszą poduszkę i koc, by zająć się nią.

Usiadłem na fotelu obok i wziąłem książkę. Kogo ja oszukuję? Nie lubię czytać!

Jestem tak w niej zatracony, że nie wiem co robić bez niej!

Może zrobie coś dla niej? Tak, to dobry pomysł!

Pobiegłem do sypialni po klucze, portfel, telefon oraz kartkę i długopis. Napisałem:

"Wyszedłem do sklepu po kilka reczy. Niedługo wracam. Całuję, Jacob ❤"

Chyba jest okej. Zostawiłem kartkę na stole w salonie. Ubrałem buty i wyszedłem. Zakluczyłem drzwi i ruszyłem do auto. Wsiadłem i przekręciłem kluczyk.

Po około 30 minutach byłem w domu. Klaudia nie spała, przez co mogłem od razu jej TO dać.

Wszedłem cicho do salonu. Siedziała do mnie tyłem. Idealnie? Z gracją baletnicy zakradłam się do niej. Przełożyłem jej nad głową ogromnego misia, tak by go widziała.

-Jejku! Do dla mnie? - dziewczyna odwróciła się. Wydaje mi się, że zapomniała, że jestem od niej wyższy, bo chciała pocałować mnie w policzek, a zrobiła to w szyję.

-No i po co tak rosłeś? - zaśmiała się.

-No nie wiem..tak jakoś? - również się zaśmiałem.

--------
Elo mordelo! (?) Równe 300 słów (bez notki). Nie chciałam pisać więcej, bo za dużo xd Nie wiem kiedy będzie kolejny rozdział. W cholendziu dużo nauki. Postaram się jak najszybciej 💓

TheDuusia xx

Kocham Cie 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz