6

96 10 0
                                    

@pizzalover01: Wyślesz mi swoje zdjęcie?

@pizzalover333: Nie gramy już w to? 😂 Ale okey, masz:

@pizzalover333: Nie gramy już w to? 😂 Ale okey, masz:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@pizzalover01: Wooow, no tego się nie spodziewałem..

@pizzalover333: Sugerujesz, że sądziłeś, że jestem brzydka? Miłe..

@pizzalover01: Wiedziałem, że jesteś ładna, ale nie aż tak!

@pizzalover333: Dziękuję, nikt nigdy mi tego nie powiedział, poza Tobą oczywiście.

*Jak to kurde możliwe, że nikt jej tego nie powiedział?!*

@pizzalover01: Wieszc co? Przypominasz mi siostrę mojego przyjaciela.

@pizzalover333: A jak ma na imię? 😂

@pizzalover01: Aaron

@pizzalover333: Wiesz, chyba muszę kończyć, cześć!

Okeey, to było dziwne. Chociaż dziwne też jest to, że siostra Aarona też ma na imię Akkie ((od aut. W Fan-Fic jest to wymyślone 😁)) i też jest blondynką z niebieskimi oczyma. Wygląda zupełnie jak ona. Mam mętlik w głowie. Postanowiłem przespać się z tymi myślami. Położyłem się i od razu odpłynąłem do krainy Morfeusza.

*Perspektywa Akkie*

-Aaron, debilu chodź tu! - wołam starszego brata, który zaraz zbiega na dół.

-Co znowu? I czemu się tak drzesz?! Okres masz, czy co?

-Wredne. Dwie sprawy mam. Pierwsza, jakiś Twój głupi kumpel się do mnie doczepił na Twitterze i go nie kojarze. Ma nick "pizzalover01". Wiesz, który to mądry?

-Haha, nie no nie mogę - Aaron zwijał się ze śmiechu.- Tak kreatywnej nazwy jeszcze nie słyszałem! Serio nie wiesz kto to?

-Idioto, gdybym wiedziała, to na kij bym pytała? Użyj czasem mózgu, myślenie nie boli.

-I mówisz to akurat Ty...ironia losu. Ten twój "adorator" - zrobił myślniki w powietrzu- to nikt inny, jak Jacob.

Nie, nie, nie, nie, nie! Tylko nie Jacob!

-Nieeeeeeeeeeee! - krzyczałam

-Oj tam nie przesadzaj. Jaka jest druga sprawa?

-Pamętasz, że dzisiaj przychodzą Cameron i Hunter? Ja wychodzę, bo nie lubię Twojej "ekipy". Raczej będę u Alex. Nie wrócę na noc, bo mamy Pijama Party razem z Megan.

-Wolałbym, żebyście miały imprezę tutaj. Wiesz, że odkąd rodzice nie żyją ja jestem za Ciebie odpowiedzialny.

-Och, nie szalej! To tylko jedna noc!

-Dobra, już dobra. Idź, ale masz do mnie dzwonić!

-Taaa....oczywiście braciszku..-powiedziałem udając słodki głos. Wzięłam torbę i wyszłam.

-------
Bum, cyk, cyk (?) !!! Myślicie, że Akkie spotka się z Jacobem? Bo ja szczerze jeszcze nie wiem 😂😂

TheDuusia xx

Kocham Cie 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz