*Następnego dnia, rano*
Obudziłam się w dobrym humorze. Dlaczego? Bo jest weekend! Zobaczyłam, że na szafce leży moja ulubiona książka - 'After'. Zaczęłam czytać.
Nawet się nie zorientowałam, a była już 11.34. Włożyłam zakładkę i odłożyłam książkę. Pościeliłam łóżko, a następnie ruszyłam do szafy.
Wzięłam czystą bieliznę, czarne spodnie z wysokim stanem, szarą bluzkę oraz bordową bluzę. Ze wszystkim poszłam do łazienki. Zdjęłam piżamę i weszłam pod prysznic.
Użyłam żelu ceramidowego oraz szamponu do włosów o zapachu mięty. Mama przywiozła go z Belgii i baaardzo go lubię. Nałożyłam maseczkę, którą po 5 minutach spłukałam.
Owinięta ręcznikiem wyszłam z pomieszczenia, by odetchnąć chłodnym powietrzem, które było na zewnątrz. Stałam na tarasie, cała mokra, owinięta w ręcznik w 14°C. Jestem genialna.
Wróciłam do środka i popędziłam do mojej łazienki. Ubrałam naszykowane wcześniej rzeczy i wyszłam z pomieszczenia. Zrobiłam sobie śniadanie i włączyłam poranne wiadomości.
Moje śniadanie było zwyczajne. Kanapki z serem, ogórkiem, pomidorem, a do tego herbata malinowa.
Wybrałam strój na dziś.
Usiadłam na kanapie i włączyłam telewizję. Leciał akurat mój ulubiony program - "Z kamerą u Kardashianów". Obejrzałam 3 odcinki i mój telefon zaczął wibrować.-Halo?
-Witaj! Alex, tak?
-Umm....tak. Z kim rozmawiam?
-Jestem Britney. Przyjaciółka Huntera.
-No miło mi poznać. Coś się stało, że dzwonisz z jego numeru do mnie?
-Daleko masz do szpitala? Postaraj się tu być jak najszybciej. Muszę kończyć. Papa
Co?! Hunter jest w szpitalu?! Jestem sama, autobusu nie ma, więc jak mam dotrzeć? Chyba czas wypfóbować prezent od mamy..
Wbiegłam do pokoju i wyjęłam pudełko, które szybko odpakowałam.
Zbiegłam na dół i włożyłam moje Superstary.
Zamknęłam pożądnie drzwi i weszłam na deskę. Szybko jechałam w stronę szpitala. Po chwili widziałam już duży budynek. Pielęgniarka zaprowadziła mnie do jego sali. Weszłam szybko i zamarłam..
-------------
Więcej w następnym rozdziale ;)::Duusiaczek::
CZYTASZ
Kocham Cie 2
FanfictionKlaudia jest zwykłą dziewczyną. Gdy jej przyjaciel, od lat dzieciństwa wyprowadza się do Warszawy traci wiarę w ludzi i wyjeżdża do Virgini na rok. Zaraz po tym wraca do rodzinnego kraju - Polski. Jedzie do ciotki do Warszawy, gdzie spotyka Janka. M...