Škola

159 8 1
                                    

,,Kam pojedeme?" zeptala jsem se Tobiase.
,,Netuším... nenapadá tě něco?"
,,Do školy... máme tam atomovej kryt, třeba by jsme se mohli schovat tam..." navrhla Clara z posledních sil.
,,Dobrej nápad... sice to není určeno pro případ zombie apokalipsy, ale schovat se tam můžeme" pochváli jsem ji a vyjela jsem směrem ke škole. Po cestě jsme viděli další nemrtvé, ale neměli jsme čas na to, abychom zmenšili jejich počet, Clara umírala a potřebovala hned pomoc...
Za chvíli jsme byli na školním parkovišti, kde stálo pár aut, většina z nich patřila profesorům a u jednoho z nich stála skupinka obživlých mrtvol, v jedné z nich jsem poznala moji profesorku dějepisu.
,,Dobře... Tobiasi zůstaň s Clarou v autě... já si vezmu tvoje ákáčko a vyřídím to tam."
,,To nedělej... hlasitý zvuky jako například střelba je přiláká, proto se jich tolik seskupilo kolem té sanitky... mám sebou kuši... umíš s tím střílet?"
,,Neumím, byl vůbec zázrak že se mi povedlo zastřelit toho v té sanitce" odpověděla jsem.
,,Dobře takže ty tu zůstaň a já tam půjdu... kdybych to třeba nepřežil... měl jsem vás rád... obě..." rozloučil se a odešel z auta. Za chvíli jsem uslyšela, jak zabíjí nemrtvé a probojovává se k učitelským autům. Za chvíli už okolo něj ležely jen mrtvoly, které byly konečně mrtvé. Když už jsem si myslela, že se vrátí, vylezla jsem z auta a vydala se Tobiasovi, kterého zaujalo něco v jednom z aut.
,,Co tam je?" zeptala jsem se a Tobias leknutím nadskočil. Poodešel kousek od auta a mě se naskytl pohled na vyděšenou starší paní, která se krčila v autě.
,,Tak proto jich tu bylo tolik" řekla jsem vědoucně. ,,Nevíš kdo to je?" zeptala jsem se.
,,Bohužel vím... je to moje třídní ze základky... neměl jsem ji zrovna v lásce... ale teď tu je a zjevně potřebuje pomoc... a navíc může mít u sebe nějaké věci, které by se nám mohly hodit." řekl a pomalu začal otvírat auto.
,,Dobrý den paní učitelko Blacková, pamatujete si na mě? Učila jste mě v první třídě... Jsem Tobias Jane... a toto je moje sestra Lissa... nepotřebujete naši pomoc?" řekl neuvěřitelně mile.
,,Tobias? Tenhle Tobias?" řekla stále ještě v šoku.
,, Jdeme do atomovýho bunkru, nechcete se přidat? Tady na vás akorát znovu zaútočí... tam budete v mnohem větším bezpečí... pojďte s námi" navrhla jsem.
,,Nejsme tu sami je tu s námi ještě moje kamarádka Clara...kousli ji... ale zatím žije" řekla jsem a snažila se ji přesvědčit.





Zombie apokalypsaKde žijí příběhy. Začni objevovat