8.BÖLÜM 'İLK KARŞILAŞMA'

41 10 0
                                    

Dışarısı hafif esiyordu ve çöpü hızlıca karşı yoldaki büyük çöp kutusuna atarak hızlıca merdivenleri çıkmaya başladı. Eve girip hemen yatak odasından deri ceketini alarak tekrar dışarıya çıktı. İstanbul'u gezmek istiyordu ve bunun için sabahı beklemesine gerek yoktu. Bir süre yürüdükten sonra barların bulunduğu sokağa girdi ve hemen gözünde gündüz olan olaylar canlandı tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyordu. Ama içindeki ses sürekli bara girmesi gerektiğini söylüyordu çünkü merak ediyordu. Ve kapısında iki tane iri yarı, uzun boylu, oldukça kaslı bodygardların bulunduğu bir bara girdi. Müziğin sesi sanki ona 'dans et benimle!' der gibi güzel ve baştan çıkarıcı bir ritme sahipti. Hemen o kalabalıkta barmenlerin bulunduğu bölüme geçerek "Rimmy Martin lütfen" diyerek kafasını sağa koltukların bulunduğu yöne doğru çevirdi ve O'nu gördü;

Esila'dan;

'O'nu görmeyi beklemiyordum. Birden kalbim hızlı atmaya başladı. Bu duyguyu anlayamamıştım belki de minnet duygusuydu beni kurtardığı için. Hemen barmene dönerek "iki yapalım lütfen" dedim. Amacım yanına gitmekti. Barmen bardakları masaya koymuştu çoktan. Ben'se hala onu izliyordum.Birden göz göze geldik. Bardakları aldım tam yanına gitmek için kalkmaya yeltendim ki; kızın biri gelmiş cilve yapıyordu tabii. Erkek işte nasıl karşı koyabilirdiki ? Hele ki içmiş ve kafası güzelse. Kız sarışın, beyaz tenli ve uzun boyluydu. Oldukça güzel görünüyordu. En azından benim gibi çelimsiz ve özensiz değildi. Ben bu durumda onun yanına gidemezdim, hem gidip ne diyecektim ki ? Daha çocuğun ismini bile hatırlamıyordum.  Unutmuştum. Bunları düşünürken bir kaç bardak viski aldım. Bunları düşündüren bana O'ydu ve ben O'nun yüzünden bu kadar fazla içmiştim. Kendi kendime 'Şuan çok komik durumdayım hangi gerizekalı tanımadığı bir insanı düşünebilir ki?' diyerek güldüm ve hemen bulunduğum yerden kalkarak dans edenlerin arasına karışıp dans etmeye başladım."

Mert'ten;

"Yine O'ydu evet evet Esila. Bi'anda çok şaşırmıştım, onu akşam üzeri kapının önünde görmeme rağmen neredeyse yakın bir zamanda da göreceğimi zannetmiyordum. Göz göze geldik ve ilk andan beri heyecanlandığımı ve farklı olduğunu hissetmiştim. O olaydan sonra gelebildiğine göre gerçekten cesaretli olmalıydı bu konuda hakkını yiyemem. İçkisini iki tane aldı eline sevgilisiyle geldi sanırım. 'hem sanane Mert Esila'dan bilmem ne sevgilisinden.' derken bile gözlerimden alev alev ateş çıkacak gibi yandığını hissedebiliyordum. Bu düşüncelerden sıyrılabilmek adına elimdeki viskiyi bir yudumda bitirdim. O sırada yanıma eski sevgilim Almila gelmişti. Bu mekanlar ondan sorulurdu ben ne kadar karşılaşmak istemesemde mutlaka bir yerden çıkıyordu ve artık gerçek anlamda rahatsız olmaya başlamıştım. Bunu ona kaç kere söyledim bilemiyorum lâkin kız beyinsizmiş gibi davranıyordu. Ayrılığı kabullenemiyordu çünkü O terkedilemez, terkederdi. "Almila artık ayrıldık şunu o küçük beynine bi sok!" derken bile bakışlarıyla yiyordu insanı. Bana yakın davranmasından cilve yapmasından iğreniyordum artık. Okulun en  zengin piçleriyle yatmakla kalmamış birde internette videoları dolaşıyordu. Hemen yanından ayağa  kalkarak "Seks kölelerinle mutluluklar sürtük!" diyerek arka kapıya doğru ilerledim.

KÖTÜNÜN İYİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin