Evet biraz içinde korku vardı. Ama yapacaktı bu işi kendine güveniyordu. "O zaman tatbikatlarda giyeceğin elbiseler ve silahları kullanmak için bilgi vereyim." dedi Ömer. Ve yan dolaptan çıkardığı siyah kaliteli bir penyeden dikilmiş elbiseleri verdi ve hemen giymesini söyledi. Giysiler vücut hatlarını sarmış ve rahat hareket etmesini sağlıyordu. Esila çok hızlı bir şekilde üzerini yan odada değiştirerek geldi. "hızlı hareket eden ve hızlı düşünen insanları severim" diyerek gülümsedi Ömer. "hızlıyımdır." diyerek karşılık verdi Esila. Ömer giysileri çıkarttığı dolaptan siyah metal bir kutu çıkararak "bu kutu senin. Silahlar var içerisinde bunları nasıl kullanacağını anlatacağım zaman içerisinde. Ama ondan önce silahın ana hatlarını, nişan bölgelerini ve nasıl tutman gerektiğini öğreneceksin öncelikle." diyerek eline bir silah aldı ve diğerini Esila'ya verdi. "silahlar hakkında neler biliyorsun?" dedi Ömer. " Esila "hmm şey..." diyerek duraksadı. Hey bir dakika bişey bilmiyorduki ama Esila zeki bir kızdı tamamen mantıken düşünüp hızlı bir şekilde cevap verdi o sırada elindeki glock silahı inceliyordu "silah mermilerin içerisindeki barutun sürtünmesiyle ateş alan ölüm makinası" diyerek gülümsedi. Ömer hafif tebessüm ederek "kısmen doğru söylediklerin peki silahı bozup yaparken neye dikkat edersin?" Esila bunu çok iyi biliyordu babası öğretmişti ona. "önce şarjörün boş yada dolu olduğuna ve üstteki kızağın geri çekip çekmediğime". " Ajan kızı olduğun çok belli tamamen mantıkla hareket ediyorsun. Ve senin hep öyle olmanı istiyorum çünkü bu işte duygusallığa yer yok bir anlık dalgınlık seni mahveder" diyerek uyardı Ömer Esila'yı. Esila bunu çok iyi biliyordu babasından dolayı. Ve "şimdilik senin dinlenmen gerek fazla yormayacağım seni. Araba kullanmayı biliyorsundur umarım?" diyerek Esila'ya baktı. "Tabiki biliyorum." dedi Esila "Güzel o zaman bunlar senin." diyerek göz kırptı Ömer. "Bunlar nedir?" diyerek elindeki iki kitap seklindeki küçük defterleri açtı ve şaşkınlıkla "ohaa araba mı?" diyerek güldü ve "ama benim yaşım 17 İstanbul'da nasıl olacak polis çevirmeleri çok" diyerek Ömer'e baktı. "dikkatli bak bence artık 18" diyerek güldü.Yaşını kanunlara uyarak 1 yaş daha büyük göstermişlerdi. Esila çok sevinmişti kendi arabası vardı çok merak ediyordu. Ömer anlamış olacakki "hadi arabana bakalım. ama son bişey daha evinde seni bekleyen sürprizler var apartmanda 2 ve 8 numaralı dairelerde bizim 4 arkadaşımız daha oturuyor seni her an izleyecekler olası pürüzlere karşı haberin olsun. Ve evinde senin zevkine göre dizayn edildi kamera ve yatakta odanda bir bilgisayar, telefon ve kulaklıklı telsiz var bu silah kutusuda senin kılavuz var okursun" diyerek yine geldikleri holden gecerek asansörden girişe indiler. Ve asansörden aşağı doğru hareket ederken Ömer "asansörün her yöne hareket ettiğini nasıl anladın?" diye sorduğunda Esila "gözlerinizi 1-2 saniye kapatın ve kendinizi rahat bırakın farkedeceksiniz ne yöne hareket ettiğinizi" diyerek gülümsedi. Ömer 'zeki kız kapacak bu işi' diye düşünerek başını olumlu yönde başını salladı. Esila asansörden iner inmez şaşkınlıkla gülerek "oha bu benim mi?" diyerek Ömer'e baktı. "hayır o değil. bu " dedi Ömer ve sağ taraftaki modifiyeli honda marka arabayı göstererek kahkaha atmaya başladı. "Ah şaka yapıyor olmalısın." diyerek ofladı. Ömer gülerek "tabiki şaka bir ajanın olması gereken arabası odur" diyerek Önündeki Audi A6 ultrayı gösterdi. Çok sevindi Esila, hayallerindeki arabaydı hemen içine girerek motoru çalıştırdı ve "adresi alabilir miyim gitmek istiyorum" dedi ukalaca gülerek. Ömer işine adaptasyon sağlamasına sevinmiş ve "navigasyonda kayıtlı gidebilirsin" göz kırptı ve "kapıyı açın" diyerek "seni ararım ne zaman geleceğini bilgi veririm numaram kayıtlı telefonunda gelip giderken dikkatli ol yerimizin teşhis olmaması gerekiyor"dedi. "evet tabiki" diyerek gülümsedi ve karargahtan çıktı. Navigasyona bakarak talimatları dinledi "yağ gibi kayıyo be yavrum" diyerek güldü ve hızlı bir şekilde arabayı sürmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜNÜN İYİSİ
Roman pour Adolescentsİçimdeki iyiği çıkar! Bu beni ya öldürecek ya da yaşatacak!