Hello , It's me ! :D
Okej , musela som si to vyskúšať :D
Ahojte !
Dnešná časť bude výnimočná , pretože je to už rok čo som zaregistrovaná na wattpade :)
Nemôžem tomu uveriť ako rýchlo to ide a ako sa môj život za ten rok zmenil...
V prvej časti vám napíšem o tom ako som sa dostala na wp a v druhej časti vám napíšem 365 vecí ktoré sa mi stali za posledný rok...
1.časť ;
Tak o wattpade mi povedala bývalá spolužiačka tak som si túto aplikáciu vyhľadala na google play a stiahla som si ju...Zaregistrovala som sa a začala čítať...
Neskôr som sa rozhodla písať a môj prvý príbeh mal názov Mer&Ter ...bol o dvoch kamarátkach , ktoré sa chceli stať herečky no nakoniec jedna z nich zradila tú druhú lebo si našla lepšiu kamarátku...
Teraz vám to už môžem povedať...inšpirovala som sa mojim životom v tomto príbehu, pretože ja som to zažila...
Ale nakoniec som ho vymazala ako všetky zlé spomienky na tú osobu :)
A odvtedy píšem už len vymyslené veci z mojej hlavy :D ale tak inšpirujem sa aj niektorými frázami alebo slovami z môjho života :DPotom som istý čas nepísala ale stále som mala nainštalovaný wp ako keby som vedela , že ho ešte niekedy budem použivať... :)
A potom to prišlo !
Začal sa september a ja som začala chodiť na strednú školu...A opäť som začala písať...
K písaniu ma nakopla kamarátka Peťa :)
Už v Me&Stories som jej zato ďakovala ale asi jej budem zato , že ma nakopla k písaniu ďakovať celý môj život #fredkyforever :D :3Som rada , že vtedy v mojom mobile uvidela wp...
Tuším , že ja som sa jej vtedy spýtala : " Ty poznáš wp ?" :OBola som prekvapená lebo wp nikto nepoznal :D
A potom som začala písať a už mám publikovaných 10 príbehov
Som neuveriteľne šťastná , že môžem byť na wattpade...Wattpad som si neuveriteľne obľúbila a hlavne som si obľúbila písanie !
Strašne ma baví vymýšlať stále nové a nové príbehy a k tomu robiť covery :3
Taktiež čo ma baví je aj tento blog...
Ja som typ človeka , ktorý chce motivovať ľudí a o to sa pokúšam aj v tomto blogu...
Také motivačné časti boli o
Dni Zeme a o Dni Matiek...
Ale aj som veľmi rada , že vám môžem písať o vtipných príhodách čo sú z lyžiarského...
Dúfam , že sa vám páčila aj časť o cukrovke :)Toto bola prvá časť :)
Na druhú časť sa môžete tešiť ešte dnes :)
Teda pokúsim sa o to aby bola už dnes :)*Simi*
YOU ARE READING
Blog Na Wattpade ? Why Not ?
RandomHello ! Nudíte sa a máte chuť na zábavu poprípade na nejakú tú motiváciu ? Tak ste správne zamierili na môj "Blog" na Wattpade ! Chcete sa nejako módne inšpirovať ? Tak ste tu opäť správne ! Módne inšpirácie či hauly nájdete na mojom blogu. Tak...