May

14 1 1
                                    

Máme za sebou ďalšiu polovicu mesiaca a musím sa priznať, že od začiatku mája prepisujem túto časť už po tretíkrát.

Som toho názoru, že čo si neurobíš sám, tak nikto iný to za teba neurobí ! Alebo môžeš to urobiť aj ták sám, ale zásluha sa pripíše aj tak niekomu inému. 

Ale som aj toho názoru, že na každého raz v živote príde. Ak naozaj funguje istá rovnováha na tomto svete, tak všetko dobro a všetko zlo sa ti raz vráti. 

Práve preto sa snažím na sebe neustále pracovať. Snažím sa však pracovať čestne. Snažím sa všetko robiť nie na 100%, ale na 200%...

Preto vám chcem povedať, že nebojte sa neustále vzdelávať. Nie je nič predsa na tom, keď niečo neviete. Celý život sa musíme učiť !
Niekomu bolo dané, že má dajme tomu fotografickú pamäť, no tomu druhému bolo dané, že vie počítať ako génius...
Každý je dobrý v niečom inom a nie je hanba niečo nevedieť.
Horšie je, keď niečo nevieš, ale nie práve čestným spôsobom niečo "dosiahneš"...

Je pol jedenástej večer, ale aj napriek tomu chcem dopísať túto časť...
Mala som naozaj divný deň a mám taký pocit, že čím som staršia, tak tým menej a menej chápem ľudí.
Napriek tomu, aký som mala deň, a napriek tomu, že som od neho už nič neočakávala, som ostala milo prekvapená...

Som vďačná za to, že na svete ešte existujú ľudia, ktorí majú záujem o niečo, čo v dnešnej dobe nie je "IN".
Som vďačná za to, že som sa mohla dnes o niečo podeliť - o skúsenosť, ktorá mi toho veľa dala, že som aj ja niekomu mohla niečo zdelit...
A v neposlednom rade som vďačná za to, že sa stretávam a že mám okolo seba ľudí, ktorých zaujímajú tie isté veci...

Áno, ja viem, vyzerá to, akokeby som nebola ani poriadne aktívna na wp, ale aj napriek tomu píšem.
Píšem veci, ktoré ešte momentálne nie som schopná publikovať, pretože pre mňa znamenajú trošilinku viac, ako fikcie, ktoré som doteraz písala...

Táto časť je síce krátka, no nechcela som písať deprimujúce veci. Chcela som vám len odkázať, že je občas v pohode, že niečo nevyjde tak ako si predstavujete. Neočakávajte jednoducho nič, pretože keď nebudete veľké očakávania, môže sa stať taká vec, ako dnes mne. Nemala som od tohto dňa už žiadne očakávania, no našiel sa niekto, kto ma milo prekvapil!



Blog Na Wattpade ? Why Not ?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant