Aj vám sa zdá, že to uteká až príliš rýchlo? Áno, už po tretíkrát sa vám prihováram s ďalšou časťou, ktorá je zameraná na mesiac marec.
Túto časť som začala písať už na konci februára, ale som ju vymazala. Prečo som tak urobila? Pretože v poslednej dobe som sa pomocou písania až moc "odhalila" a veci, ktoré som napisala mi prišli viac "citlivé".
Viete iné je to písať pre vás a iné zas pre niekoho, kto vás pozná. Je to zvláštne, ale pred rokom som prvýkrát povedala niekomu inému okrem Peťi, že som sa zapojila do jednej súťaže, ktorá sa týkala napísania recenzií. Tí ľudia na to zabudli a možno to ani moc tak neregistrovali, že som také niečo povedala, ale v tom čase som sa zato na seba veľmi hnevala. Nechápala som samu seba prečo som to vlastne vtedy povedala a strašne ma štvalo to, že by ma niekto mohol takto spoznať.
Prešiel v podstate rok a opäť som niekomu dovolila, ak nerátam Peťu a vás, čo čítate moje diela na wp, aby ma spoznal v tomto svetle.
Možno sa viacerí v tomto nájdete, čo teraz napíšem, ale jednoducho keď píšem svoje myšlienky, tak sa zo mňa stáva úplne iná osoba. Keď však niekto číta tie moje myšlienky, tak už ma nikdy nebude vidieť v inom svetle alebo v tom predošlom - a to je asi to čoho sa bojím.
Verím v to, že to dokážem časom prekonať, že ten pocit zo mňa opadne. No, ale po roku som vstúpila zas do podobnej rieky a buď to teraz klapne alebo život pôjde opäť ďalej, tak ako pred rokom.
Viete, nie je dôležité vyhrať, ale zúčastniť sa. Som toho názoru, že nie je na svete nič krajšieho, ako držať v ruke vaše vlastné dielo, niečo čo ste jednoducho stvorili.
Aby som však dlho nekecala o sebe, tak poďme na podstatu toho, čo chcem v tejto časti povedať:
Tento mesiac je mesiacom kníh ! Dajme si teda nejakú výzvu. Skúsme si navzájom poradiť nejakú buď klasickú pevnú knihu alebo nejaký príbeh na wp. Prečítala som už množstvo kvalitných diel na wp a veľmi by som chcela, aby ste mi nejaké ďalšie poradili. Budem sa tešiť na vaše kometáre, v ktorých mi odporučíte vaše obľúbené príbehy.
Ak ste náhodou nečítali poslednú časť v minulom roku, tak si ju určite pozrite, pretože vám tam odporúčam sedem pre mňa najobľúbenejších príbehov, na ktoré som na wp natrafila.
Vidíme sa pri ďalšej časti ❤
YOU ARE READING
Blog Na Wattpade ? Why Not ?
RandomHello ! Nudíte sa a máte chuť na zábavu poprípade na nejakú tú motiváciu ? Tak ste správne zamierili na môj "Blog" na Wattpade ! Chcete sa nejako módne inšpirovať ? Tak ste tu opäť správne ! Módne inšpirácie či hauly nájdete na mojom blogu. Tak...