Hello !
Takto vyzerala pravdepodobne veľká väčšina môjho úvodu na častiach z "blogu".
V jedno nedeľné doobedie, 24.4.2016, som sa rozhodla prvýkrát publikovať úvodnú časť z "blogu".
Následne v ten deň, som publikovala ešte jednu časť a to o Dni Zeme.
Ako som už písala v časti s názvom "I love my life", tak veľa sa toho za ten rok zmenilo. Pomocou tohto "blogu" ste ma mohli bližšie spoznať ako autorku mojich príbehov na wattpade. Písala som vám sem množstvo mojich trapasov, ale inokedy časti boli nie negatívneho, ale skôr kritizujúceho charakteru. Potrebovala som zo seba jednoducho dostať tú takzvanú "nenávisť" voči predsudkom, voči podceňovania a predceňovania, pretože to v podstate zažívam každý deň.
Ľudia si o mne myslia, že jednoducho, keď prídem zo školy, tak mám nudný život a pomaly zaspávam nad učebnicami, ale tak to nie je. Mám úžasný život v tom, že mám wattpad. Tu každý deň prekonávam samú seba a tu si každý jeden deň plním jeden z mojich snov. Viem, znie to ako jedno veľké klišé, čo som práve napísala, ale je to tak.
Mnoho z tých ľudí, ktorí si o mne myslia, že vedia všetko a pritom o mne nevedia nič a sami majú nudný život si nevedia predstaviť, aký je to úžasný pocit, keď so svojou kamoškou môžem s takým záujmom preberať, čo a ako sa ďalej pohnem s písaním. Je to naozaj čarovný pocit, keď vedľa seba máte človeka, s ktorým sa môžete porozprávať o písaní, o čítaní a pritom mu to nepríde smiešne, ako veľa ľuďom, ktorý sú v našom veku.
Pamätám si na to, ako sa ma niekto spýtal, či som takou veľkou čitačkou? Hej, ten človek mal namysli čitateľkou. A ja vtedy pozerám, že niekedy je to naozaj fajn, keď ľudia o vás nevedia celú pravdu a že si o vás myslia, že ste nudná osôbka.
Naozaj to skoro píšem už v každej jednej časti, ale je to naozaj tak: Wattpad sa pre mňa stal mojim druhým domovom, kde si môžem naplno plniť svoje sny a práve keby mi niekto pred dvoma rokmi povedal, pretože v máji to už budú dva roky, čo s vami zdieľam moju prítomnosť na wattpade, že budem jednoducho písať príbehy, tak mu neuverím, pretože ja som sa vždy neuveriteľne hanbila niečo napísať a práve možno aj preto som nikdy nemala ako malé dievčatko denníčky... A teraz mám tu možnosť písať a je to naozaj ten najkrajší pocit a dúfam, že táto moja záľuba ma tak ľahko nepustí a na wattpade budem ešte nejakých tých pár rôčkov...
Poďte si teraz spolu so mnou zaspomínať na tie moje začiatky:
Áno Sima, fakt kvalitný "príhovor". Normálne je mi to smiešne, keď sa teraz na to pozerám a čítam si to, no začiatky sú také...
YOU ARE READING
Blog Na Wattpade ? Why Not ?
RandomHello ! Nudíte sa a máte chuť na zábavu poprípade na nejakú tú motiváciu ? Tak ste správne zamierili na môj "Blog" na Wattpade ! Chcete sa nejako módne inšpirovať ? Tak ste tu opäť správne ! Módne inšpirácie či hauly nájdete na mojom blogu. Tak...