Ako som už písala v predošlej časti, tak sa pokúsim písať viac inšpiratívne časti a tu je jedna z nich.
Mesiacom január sa začína nový kalendárny rok. Práve tento mesiac by sme si mali stanoviť isté predsavzatia a ciele. Viem, znie to ako jedno veľké klišé a touto časťou sa možno pre niekoho nič nezmení, ale mali by sme si stanoviť také ciele, aspoň len na mesiac, keď nie na celý rok.
Skúsme porozmýšľať nad tým, čoby sme chceli. Chcem sa naučiť španielčinu, tak potom sa ju postupne začnem učiť. Kto alebo čo mi v tom bráni?
Len ja sám si môžem brániť a stáť v šťastí.
Ďalšia vec je začať robiť aktivity, ktoré som bežne nerobila. Ako príklad vám poviem, že v septembri minulého roka som začala chodiť na futbal.
Úprimne? Ja futbalu vôbec nerozumiem a nie som žiadna fanúšička, ale tá atmosféra, to vyhučanie sa i keď nepoznáte pravidlá hry, no jednoducho som sa uvolnila.
Neskôr som začala chodiť i na hokej a musím sa priznať, že to sa mi trošilinku viac zapáčilo ako futbal. Opäť som bola uvoľnená. A nakoniec sa musím priznať, že včera som bola v kine. Ja, čo chodím do kina len zo školy. Dokonca som bola na filme s titulkami, čo keď som bola pred dvoma rokmi zo školy na filme s titulkami, tak som myslela, že tam neobsedím. A teraz? Vôbec mi neprekážalo, že to nie je v mojom rodnom jazyku, pretože ja som si za uplynulý rok neuveriteľne zvykla na filmy s titulkami.Bola som na The Greatest Showman a musím sa priznať, že prekonal môj milovaný Titanic i minuloročný môj najobľúbenejší La La Land. Musím sa priznať, že som od toho filmu mala neskutočné očakávania a úplne ich naplnil. Celkovo herci, ktorí tam hrali boli jednoducho najlepší. Hrala tam i moja najobľúbenejšia herečka a speváčka Zendaya, bol tam i Zac Efron a Hugh Jackman. Tento film odporúčam úplne všetkým.
V minulej časti, kde som sa vyjadrovala k minulému roku, tak som vám napísala i zoznam mojich najobľúbenejších piesní a bola tam i pieseň z tohoto filmu a to Rewrite the stars.
Mňa úplne dostala, takže si ju vyskúšajte pustiť.
Samozrejme aj ostatné pesničky majú niečo do seba, ale táto je pre mňa úplne top a počúvam ju odkedy vyšla.Takže aký cieľ si stanovíte na tento mesiac?
Budem rada, ak sa s ním podelíte. Ak nie teraz, tak aspoň na konci mesiaca😊
A boli ste už aj vy na The Greatest Showman?❤
YOU ARE READING
Blog Na Wattpade ? Why Not ?
RandomHello ! Nudíte sa a máte chuť na zábavu poprípade na nejakú tú motiváciu ? Tak ste správne zamierili na môj "Blog" na Wattpade ! Chcete sa nejako módne inšpirovať ? Tak ste tu opäť správne ! Módne inšpirácie či hauly nájdete na mojom blogu. Tak...