,,Mojím odrazom duše je záľuba do módy !"
Tak toto som napísala na hodine slovenčiny,keď sme mali urobiť svoju autocharakteristiku...Áno , je to tak...
Odrazom mojej duše je práve móda...
Možno sa pýtate či sa aj inšpirujem nejakými módnymi blogerkami ?
Nemôžem povedať ani
ÁNO ani NIE !
Pretože ja sa sama pre seba cítim takou "fashion blogerkou"
Nemám problém obliecť si na seba čokoľvek , až na TEPLÁKY !
Tento kus oblečenia priam neznášam !
Keď som bola malá tak som ich nosila, no ako som rástla tak mi boli stále nepohodlnejšie...
Naposledy čo som vlastnila nejaké tepláky tak to bolo na telesnej na základnej v 9.ročníku
Okej , možno si teraz poviete že: ,,Však to nie je skoro ani rok.'' ale tak ja som si skôr v ten deň keď sme mávali telesnú brávala na seba legíny a moje tepláky ostali v skrinke :DV čom som asi taká najväčšia maniačka ?
Tak určite som závislá na šatoch...
V šatníku mám 13-násť párov šiat...Toto sú jedni z mojích slušnejších...
Kúpila som ich v Bratislave keď sme boli vo 8.ročníku na koncoročnom výlete vo Viedni a cestou domov sme sa zastavili v Bratislave na nákupoch :DA keď sme už pri týchto šatoch tak najčastejšie k nim nosím červené lodičky , ktoré sú taktiež na fotke ale pridám vám ich sem aj samostatne :)
⬇⬇⬇Kúpila som si ich cca pred rokom, pretože som išla na birmovku a mala som aj rozlúčkovú a veľmi som chcela k modrým šatom červené lodičky...
Strašne som sa bála ,že také žiadne nenájdem a ešte pri mojej veľkosti nohy...
No nakoniec som ich našla !Tak asi na dnes by to bolo všetko. :)
K šatom , topánkam sa ešte vrátim v ďaľších častiach...
Budem rada, ak ma potešíte nejakým komentárom či sa vám tento môj druh "písania" páči, a ak hej, tak nezabudnite zanechať na častiach aj vote !
Na budúci týždeň sa môžete tešiť na časť z dnešného tripu :)
Prajem vám ešte pekný večer a môžem sa vrhnúť na učenie...
YOU ARE READING
Blog Na Wattpade ? Why Not ?
RandomHello ! Nudíte sa a máte chuť na zábavu poprípade na nejakú tú motiváciu ? Tak ste správne zamierili na môj "Blog" na Wattpade ! Chcete sa nejako módne inšpirovať ? Tak ste tu opäť správne ! Módne inšpirácie či hauly nájdete na mojom blogu. Tak...