June-July-August

14 2 0
                                    

Hello ! Asi prvú vec, ktorú by som po tak dlhom čase povedala je, že ŽIJEM ! A som si vedomá toho, že časť bola naposledy v máji. Rozmýšľala som o tom, že by som vám mala trošku objasniť čo sa za tie mesiace, počas ktorých som nebola aktívna dialo, ale ešte stále tu máme predsa leto a všetko to je už za mnou a nerada by som sa k tomu obdobiu vracala späť. Takže ak pri tomto mojom "blogu" ešte nejaký čitateľ ostal, tak verím, že sa ti časť bude páčiť.

Začala by som asi so Summer tag, pretože tento koncept je veľmi oddychový.

Si letný typ človeka?

Som narodená cez leto, takže určite som ten typ človeka čo má rád skôr leto.

Aká je tvoja obľúbená letná vec?

Fú, netuším...tak všetky veci čo používam cez leto sú moje obľúbené, pretože napríklad nafukovačku bežne cez zimu nepoužívam

Si radšej cez leto vonku alebo vnútri?

Tak záleží od miesta kde som. Tak ako cez leto vždy radšej čítam knihu alebo pozerám seriál v altánku. Ale ak som niekde na nejakom menšom tripe alebo dovolenke, tak vtedy sa zo mňa stáva úplne iný človek a to bez srandy. Vtedy by som strávila celý deň a celú noc najradšej vonku.

Aká je tvoja obľúbená príchuť zmrzliny?

Karamelová už od malého decka. Ale obľúbila som si aj levanduľovú.

Aké je tvoje obľúbené letné oblečenie?

Šaty či je leto alebo zima

Pláž alebo bazén ?

Určite pláž

Aká je tvoja obľúbená letná pieseň?

Je ich veľa, ale určite z tých piesní musí cítiť leto

Obľúbený letný film?

Cez leto si zvyknem zaspomínať na staré časy a vždy si pustím filmy, ktoré chodili na Disney. Takže Camp rock a podobné.

Chodíš prípadne robíš párty počas leta?

Nie som a myslím si, že ani nikdy nebudem taký ten party človek. Ale ak to bolo myslené ako nejaká grilovačka, tak takú letnú, záhradnú grilovačku by som určite raz chcela zažiť.

Aká je tvoja najlepšia letná spomienka?

Je ich určite veľa a netrúfam si povedať, ktorá z nich je tá naj...

Aká je tvoja najvtipnejšia letná spomienka?

Opäť je ich veľa, ale tak kombinácia MAŤ PEKNÉ FOTKY A VÝŠKA je dosť vtipná, pretože ja výšky neznášam.

Čo ťa otravuje najviac počas leta?

Komáre a všetky iné bytosti, ktoré sa radia k skupinám chrobákov.

Míňaš viac peňazí počas leta ?

Nemíňam na hmotné veci, ale na tie nehmotné a tie zo mňa urobia bohatšieho človeka akokeby som mala pri sebe tie peniaze.

Preferuješ počas leta kratšie alebo dlhšie vlasy?

Na tomto mi vôbec nejako nezáleží. Momentálne mám však dlhé vlasy.

S kým tráviš svoj čas cez leto?

Sama so sebou. Ale nie. Včera som ho trávila s Peťou. Ale aj tak leto je pre mňa obdobie kedy môžem unikať od reality.

Aká je tvoja vysnívaná letná dovolenka?

Chorvátsko je krajina, ktorá bude mať vždy u mňa to pravé dovolenkové vysnívané čaro.

Tu by som asi aj túto časť ukončila. Predomnou je ešte pár dní voľna, ktoré zároveň nechcem len tak premrhať, ale sústrediť sa na robenie vecí, ktoré milujem a ktoré ma napĺňajú. Či sa po lete vrátim s novou časťou a s nejakým novým príbehom to ešte neviem, ale verím, že sa ešte nájde človek, ktorý by s radosťou čakal na ďalšiu časť.

Blog Na Wattpade ? Why Not ?Where stories live. Discover now