Keďže máme za sebou už takmer celý mesiac, rozhodla som sa, že namiesto nejakej motivačnej časti, napíšem časť o pesničkách, ktoré poslednú dobu počúvam.
1. Rudimental - These Days feat. Jess Glynne, Macklemore, Dan Caplen
Podľa mňa úplne jedna z najlepších pesničiek, aké som si mohla pustiť. V tejto pesničke všetko dokonale ladí. Jednoducho pre mňa TOP !
I hope someday
We'll sit down together
And laugh with each other
About these days, these days2.Clara Mae - I'm Not Her
Túto pesničku som počula prvýkrát pred pár dňami, ale ihneď ma dostala.
No, I'm not her, no, never will
Never gonna move like her, move like
I'm not her, no, never will
Never gonna look like her, be like3. Lauv - Chasing fire
Od tohoto interpreta som počúvala pesničku I like me better, ktorú som úplne milovala a teraz prišla táto pesnička a ja si hovorím, to čo zas dal? Ďalšia pecka !
I wanna hate you cause I still love you
And it's weighing on my chest
4. Post Malone - Psycho ft. Ty Dolla Sign
Veľa ľudí by to na mňa nikdy v živote nepovedalo, pretože čo sa týka hudobného štýlu "rap", tak ho moc nemusím, ale zahraničný rap je fakt niečo, pričom si hovorím WHAT? A táto pesnička to je čisté psycho, to keď som sa pozrela na ten text, tak si hovorím, o čom to vlastne točia?
5. Marshmello and Anne - Marie - Friends
Na tejto pesničke si strašne idem v poslednej dobe. Priznám sa, že som ju zachytila keď mi išli náhodne pesničky, ale začala som ju počúvať, až keď mi o nej Peťa povedala.
I've told you 1, 2, 3, 4, 5, 6 thousand times
Haven't I made it obvious?
Haven't I made it clear?
Want me to spell it out for you?
F-R-I-E-N-D-S6. Zedd, Grey - The middle ft. Maren Morris
Pesnička pri ktorej nerozmýšľam nad textom, len si ju tak idem.
7. Demi Lovato - Games
Neskutočne zbožňujem jej tvorbu a jej nový album je jednoducho pecka !
I date men, but you're acting like a little boy
And no, I ain't your little toy
Honey, I don't need new friends
8. Demi Lovato - Only forever
Áno, opäť Demi ! Keď vydala pesničku Tell me you love me, tak si hovorím, že to je jednoducho asi moja najobľúbenejšia z toho albumu. Neskôr som začala počúvať aj ďalšie a táto je tak nádherná. Ten text je jednoducho dokonalý. Musím sa priznať, že teraz mám také obdobie, že počúvam "viac energické" pesničky, ako môže vidieť vyššie. Túto od Demi dávam do tej skupiny, že "pesničky, pri ktorých sa rada opúšťam"... Ďalšou takou pesničkou je napr. i Perfect od Eda.
9. Tini, Karol G - Princesa
Nebudem vám tu klamať, patrím do skupiny ľudí, čo vyrástli na Violette. Síce posledná séria ma už tak nezastihla, ale aj po skončení seriálu som rada vypočula pesničky, ktoré tam zazneli a neskôr som si začala púšťať od Tini. Táto pesnička je fakt taká, že si predstavuje nejakú plážovú party v Španielsku - júj, šla by som hneď !
10. Dvicio - Nada
Ani neviem ako som sa k tejto pesničke dopracovala, pretože je stará už dva roky, ale je fajn. Neskúmala som síce text, ale podľa toho videoklipu asi ide o smutnú pieseň.
11. Camila Cabello - Never be the same
Tak na tejto pesničke si idem odvtedy, ako ju vydala.
Ja mám za sebou neskutočne dlhý víkend, takže vidím to tak, že idem do postele a idem spať. Verím v to, že sa vám časť páčila a vidíme sa pri ďalšej časti !
VOUS LISEZ
Blog Na Wattpade ? Why Not ?
AléatoireHello ! Nudíte sa a máte chuť na zábavu poprípade na nejakú tú motiváciu ? Tak ste správne zamierili na môj "Blog" na Wattpade ! Chcete sa nejako módne inšpirovať ? Tak ste tu opäť správne ! Módne inšpirácie či hauly nájdete na mojom blogu. Tak...