Capitolul 8

58 8 0
                                    

Stanjenitoare situaţii pentru mine.

In dreapta mea era Edy iar in dreapta lui Katy. Nici ei nu-i prea placea unde este aşezata, dar ce sai faci.

In faţa me era Emma cu un zambet pana la urechi din nustiu ce cauza,iar linga ea erau iubitul ei si fratele lipitoarei . Am uitat sa specific ca lipitoare era asezata in stanga lui Dilan înca incercand sa-i atraga atentia.

Edy incerca sa înceapa o conversaţie cu Katy, dar nu-i prea reuşeste aceasta privind spre masa, parand , sau incercand sa para foarte înteresata si concentrata la ceia ce vede.

Eu pe de cealalta parte ma jucam cu paharele şi furculuţele de plastic ramase pe masa incercand sa evit privirea lui Dilan si sa nu ma gandesc la el, sau la faptul ca ma priveste, sau la faptul ca are ochi frumosi sau la-, ok stop!, eu nu ma gandesc la el, nu nu!

Exact în acel momemt scap sub masa o furculiţa care era varful turnului meu. Am vrut sa ma aplec s-o iau dar vocia lui m-a oprit.

- O iau eu, nu-ţi face griji, ok am ramas puţin cam prea uimita. Acum e prima data cand mi se adreseaza direct.

Are o vice joasa , mi sau îmuiat picioarele, sa spunem ca daca eram în picioare astea nu auveau sa ma mai tina prea mult timp.

Mi-a îmînat furculiţa zambind fermecator.

- Mulţumesc, zic zambind stramb.

In acel moment vine chelnerul sa ne ia comanda.
Dupa ce au comandat toţi acesta s-a întors spre mine.

- Ce doreste acesat frumoasa domnişoara de baut?

- Un suc de mere.

- Imediat frumoaso, se întoarce si dupa ce îmi face cu ochiul pleaca sa aduca comenzile noastre.

Ohoo, interesant, draguţ tipul dar prea îndrăzneț după părerea mea.

Dilan cam stringea prea tare din pumni cand tipul cu comanda mi-a facut cu ochiul. Daca privirile ar putea ucide , chelnerul era de mult la trei metri sub pamînt.

- Edy, ai venit cu maşina?, ma trezesc eu întreband.

- Nu, de ce întrebi?

- Pur si simplu îmtrebam şi eu.

- Nu-ţi face griji, mersul pe jos ajuta la formarea muşchilor, nu vroiai tu patraţele?

- Da, dar nu la picioare patraţele, acolo n-am nevoie de ele.

- Chemam un taxi , nu-ţi face griji Aliss, îmi zice Katy.

De ce îmi miroase a ars pe aici?

-Va duce noi cu maşina. ,se aude o voce vorbind din stînga mea.
Asta suna mai mult a ordin decât a oferta binevola si mie nu-mi place ca cineva să-mi dea ordine.

- Am, nu vrem sa deranjam, nu-i asa baieţi?, zic adredanduma lui Edy şi Katy.

- Nici un deranj, chiar insit, sunt multe pericoloe pe drumuri noaptea.

Deci uite de ce îmi mirosea a ars, metaforic vorbind.

- Dar..

- Vezi Dilan, pot sa se descurce si singuri , nu e nevoie sa insişti, a vorbit vipera întrerupandu-ma.

Uite ca poate odata în viaţa o sa fiu deacord cu vipera asta.

- Totul e decis deja, zice ferm şi cu autoritate Dilan.

- Dilan, dar ei..

- Daca nu-ţi place ceva poţi sa te întorci tu pe jos acasa, iar deciziile mele nu se discuta.

AntagonismUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum