Capitolul 4

91 6 0
                                    

A trecut deja o săptămînă de la începutul școlii și as putea spune că totul a trecut cu brio, cu profesorii o sa ma înțeleg .

Cu învățătura mi-a mers de cînd ma știu foarte bine, chiar dacă să învăţ nu e unul din lucrurile pe care îmi place să le fac dar cînd îmi pun ceva în gînd nimeni nu mă mai oprește.

O pereche de ochi negri ca smoala m-au bîntuit zi și noapte, am încercat să nu mă gîndesc la el , dar cum închid pleoapele îmi apare în faţă imaginea sa .

În cursul acestei saptămîni nu l-am vazut pe acel tip "misterios" al cărui nume nu îl știu, dar sper să nu-l mai întîlnesc.

E putin spus ciudat ceea ce am simtit in preajma lui atunci, iar doar gîndul ca as putea sa-l reintilnesc din nou ma infricoseaza dar ma si emotioneaza in acelasi timp.

Nici nuștiu ce sa cred despre cele întîmplate in prima zi de scoala , ce albina l-a piscat determinindu-l sa se comporte in felul in care a facut-o.

Posibil sa ma fi confundat cu altcineva sau era vre-un extraterestru venit de pe alta planeta deghizat in om si a crezut ca sunt una de-a lor , iar acum sa întors pe planeta sa.

Îmi place mai mult a doua varianta, dar prima e mai veritabila.

În ultima saptamîna am fost cam prin toata școala (obligata ai carata de Edward desigur) caci prietene nu mi-am facut .

Nu am gasit inca pe nimeni care sa vrea sa-mi fie prieten nu doar pentru faptul ca sunt sora lui Edward , ca sa fie mai aproape de el prin intermediul meu .

Mai bine sa nu-mi fac prieteni deloc caci doar gindindu-ma ca exista astfel de persoane ma apuca durerile de cap .

Cand au inteles ca de la mine n-o sa aiba nici un profit m-au lasat în pace, astfel devenind din nou fata invizibila din clasa si mie îmi surîde acest lucru .

Cum spuneam chiar daca am vizitat toata scoala nu l-am vazut.

Cu puțin noroc nu-l voi mai vedea pe viitor,scoala e mare se pot intimpla minuni de acestea.

Doar ca am o presimțire ca totul nu va fi așa cu vreau eu dar prefer s-o las deoparte, oricum nu conteaza, voi face ca totul sa mearga asa cum doresc eu.

"Cum zici tu dar tot te gîndești la el, si dinozaurii din burta ta spun altceva "- s-a trezit si conștiința mea la veață.

"Maximillianus Miky-Mouse se presupune ca ar trebui sa fii de partea mea ! , si ăia nu sunt dinozauri doar ca înca nu am luat micul dejun. "

" Eu sunt aici doar ca sa-ti spun ceea ce tu nu doresti sa înțelegi ca așa și este "

"Si mustele danseaza vals" zic ironic.

" In curand sigur vor incepe"

Deci ignorind totalmente constiinta mea stupida-

" Numai ce ti-ai facut singura pe tine stupida, cap sec ! "

" Miky cum poti sa spui asa ceva? Nu sunt cap sec , din cîte stiu esti tu pe- acolo !"

" Vezi? Oricum nu poti sa ma eviti, eu sunt tu . "

" Miky de mult nu ti-ai luat o vacanta, ce-ai spune sa-ti ei una!"

Insfarait am scapat de el!

Lasindul pe tipul misterios la o parte, scrisul de pe mana ,care desigur are legatura cu tipul ala deci nu am cum sa-l las la o parte.

Ce pacoste, nu a dispărut chiar daca am incercat de mai multe ori si in toate modurile posibile sa-l sterg.

Se pare ca o sa trebuiasca sa port in continuare bandana lui Edy, plus ca am uitat complet de periuta lui si sper sa fi uitat de existenta sau mai bine spus neexistenta ei.

AntagonismUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum