Na lůžku

925 36 3
                                    

Brumbál řekl:"Tak..já už budu muset jít." Věnoval mi úsměv. Kate a Anet byly poslány na svoje koleje a Kate zamručela. Poppy šla asi pro léky a Snape se zeptal:"Slečno jak se vám to stalo?" Já jsem odpověděla:"Zuzana Blacková z Mrzimoru mi podrazila nohu." Snape přikývl a řekl:"Nechtěla byste chodit ke mě do laboratoře a pomáhat mi tam."Snape asi litoval toho co řekl ale já vyhrkla:"Určitě ano pane profesore!" Byl to super pocit a já jsem nadskočila. Poppy se mezitím vrátila a dala mi nějaký odporný lektvar. Snape řekl:"Zaním nashledanou slečno Drake." Kývla jsem hlavou a Poppy mi řekla:"Ještě si tě tu nechám do rána." Podívala jsem se na ní s nadějí v očích jestli mě pustí. Ona si toho nevšimla a odešla. Já jsem usnula. Ráno jsem spala dlouho. Kate s Anet se přišly podívat. Anet vyhrkla:"Jessie už jsi v pořádku?" Kate přikývla. Já jsem se zvedla z lůžka a Poppy mě pobídla:"No pojď ty truhlíku." S holka ma jsem šla na kolej Anet se pak odpojila protože je z Nebelvíru. Některé spolubídlící se mne ptaly:"Jsi vpohodě?" Atd. Já jsem jen chladně řekla:"Hm vpohodě." Posdila jsem se na postel a dala si sluchátka do uší. Tajně jsem si je propašovala přes rodiče. Když jsem na ně vzpoměla píchlo mě to u srdce. Poslouchala jsem ze začátku Iron Meiden(heavymetal) pak jsem přešla na tvrdčí hudbu Amorphis(deathmetal) tuhle hudbu miluju. Pak jsem začala myslet na Snapea. Pomyslela jsem si že mi někoho připomíná. Nevěděla jsem koho. Ale to se mělo změnit...
Šla jsem na oběd. Nebyla jsem poslední ale stejně se na mě podívala spousta lidí včetně Snapea. Kate byla velice nadšená protože prý potkala kluka svích snů. Snape si mě před odchodem na kolej Zmijozelu a šel se mnou rovnou do jeho kabinetu. Posadili jsme se a on se zeptal:"Slečno kdo vám tu ruku způsobil?!"malinko naštvaně se na mě podíval. Já jsem v klidu odpověděla:"N..no Zuzana Blacková anavíc jste to musel slyšet byl jste i na ošetřovně." On přikývl. Pochopil že mě Zuzana nemá ráda ale tak každý není podle vašich představ. Napjala jsem se a on mne pohladil po vlasech a řekl:"Můžeš jít." Udiveně jsem se na něho podívala a on si toho všiml a pobídl mě kývnutím hlavy. Já jsem řekla pro sebe tiše :"Ahoj Severusi." Cestou zpátky jsem si zpívala a poskakovala. Byla jsem šťas-
tná.

Autorka: Ahoj všichni jen jsem vám chtěla říct že ke každému dílu přidám písničku a na konci bude jméno.
Dík za follow,komenty a vote😘

Písnička:The Trooper od Iron Meiden.

Dcera Severuse Snapea ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat