Lektvary

727 33 0
                                    

Ráno jsem si dala snídani a Snape se na mne dnes nedíval a dokonce ani v jídelně nebyl. Naštěstí jsme měli hned hodinu takže jsem nepřemýšla nad tím kde je. Snape vletěl do třídy a my jsme rychle začali s lektvary já jsem postup věděla a byla jsem nejrychlejší. Snape ke mě přišel a řekl:"Zmijozel ma 50 bodů navíc." Nebelvír zabručel a já jsem se radovala. Kate byla stejně jako já nadšená. Po hodině si mne Snape zavolal znova ale tentokrát kvůli lektvaru. Pracovali jsme skoro v tichosti ale Snape ticho prolomil:"Slečno Drake někoho mi připomýnáte ale já nevím koho." Já jsem řekla:"Vy mě taky...asi bychom měli zajít za Brumbálem. Snape přikývl. Šli jsme za Brumbálem hned protože nás oba zajímalo co se děje. I Kate si všimla mého nezvyklého chování. Brumbál řekl:"Hmm...dále."Oh Severusi!" A pomněnkově modré oči se rozzářili. A také si všiml mě. Snape řekl:"Proč mi slečna Drake někoho připomíná!?" Brumbál se zamračil a řekl:"Nejsem si jistý jestli je na to správná doba říkat vám to." Já jsem nejistě polkla. Snape se zamračil a řekl:"Dobrá tedy asi je to zbytečné se vás ptát!" A dodal:"Slečno Drake...jdeme." Podívala jsem se na ředitele a usmála jsem se. Ředil byl však zamyšlený. Šli jsme se Snapeem po chodbě a já jsem se ho zeptala:"Pane profesore?"Snaoe se otočil a řekl"Ano slečno?" Já jsem řekla:"Proč nám ředitel neřekl to co jsme chtěli vědět?!" On jen pokrčil rameny a šli jsme dál. Večer jsem nemohla usnout a tak jsem se procházela po hradě a přemýšlela. Za mnou se ozval známý hlas:"Slečno Drake co tu děláte?" Já jsem se otočila a viděla tam svého oblíbeného učitele. Snape se zastavil a já ze sebe vykoktala:"N..no já jsem nemohla usnout."Snape se na mne podíval a řekl:"Vy máte často nočí můry?" Já jsem odvětila:"No jak kdy." On se mne zeptal:"A nad čím přemýšlíte?" Já jsem odpověděla:"Já jsem přemýšlela koho vám připomínám." Snapea to udivilo a tak jsme se procházeli po hradě. Já jsem pak začala být unavená a upadla jsem a Snapeovi nezbylo nic jiného než aby mně odnesl do svého pokoje. Položil mě na postel a odhrnul mi moje blond vlasy z obličeje. Díval se na mne a já klidně spala. On zapálil oheň v krbu a posadil se na křeslo a usnul. Ráno jsem se podívala a ze shora na mne koukal Snape. Usmála jsem se a řekla tiše:"Dobré ráno."On mi to oplatil a také mi popřál dobré ráno. Zvedla jsem se a řekla:"Moc vám děkuji pane učiteli." On na mne pohlédl a řekl:"Nemáte za co slečno." Pak jsem utíkala na svou kolej aby si Kate nemyslela kde jsem a co dělám.

Dcera Severuse Snapea ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat