První den

1K 52 3
                                    

Vstala jsem a začala si čistit zuby. Všichni ještě spali. Najednou za mnou přicupitala asi spolubydlící." Jmenuji se Kate!" Já jsem vyprskla pastu do kanálku a představila jsem se:"Jsem Jessie." Kate si se mnou hodně povídala ale já myslela na svou super kámošku Anet. Dostali jsme hlad a tak jsme šli na snídani. Za mnou pochodovali i další spolužačky. Na snídani jsem seděla vedle Kate. Dala jsem si křupky. A projel mi mráz po zádech. Otočila jsem se k učitelskému stolu. Byl to Snape. To on se na mne díval. Já jsem ale otočila hlavu. Asi si toho všiml a přestal mě pozorovat. První hodina byla hodina lektvarů. Byla jsem připravena. Uměla jsem většinu lektvarů. Miluju lektvary. Kate mi řekla:"Já mám strach že se mi lektvar nepovede!" Já jsem zavrtěla hlavou:"Ale povede, uvidíš když si budeš věřit tak to zvládneš." Kate se usmála. Byla malá a roztomilá. Já jsem stejně stará ale vyšší a né roztomilá. Sedli jsme si právě včas. Snape vleťel do třídy a Kate se lekla až nadskočila. Snape si pak sedl ke stolu a pronesl:" Dnes budete dělat lektvar Lásky!" Byla jsem na tento lektvar řádně připravená. Namíchala jsem ho správně. Pak ale začal po třídě chodit Snape a u mne se zastavil. Podíval se na mne a řekl:"Přidávám Zmijozelu 50 bodů." Usmála jsem se na Kate. Ta byla nadšená. Když skončila hodina šla jsem jako poslední. Chtěla jsem odejít a Snape se na mne podíval a já na něj. Kývla jsem hlavou a šla jsem na svou kolej. Přemýšlela jsem nad Snapem,ale moje přemýšlení přerušila Kate. Vyhrkla na mne:"Nechceš jít ven!" Já jsem přikývla."Není na škodu trocha čerstvého vzduchu." Běželi jsme po venku a potkali jsme Anet. Pozdravila jsem:"Ahojky Anet jak se máš?!" Anet se usmála:"Dobře, je skvělé že jsme se tady potkali." Kate řekla:"Nechceš se s námi projít?" Anet přikývla. Šli jsme spolu k jezeru a povídali si. Šli jsme v celku pomalu a uviděli jsme Zuzanu. To je holka co mne nenávidí. Podrazila mi nohu a já spadla na pravou ruku. Byl to tvrdý náraz. Když jsem se zvedla nemohla jsem pohnout rukou. Kate běžela se mnou na ošetřovnu ale já jsem nemohla běžet a vykřikla:"Kate...já nemůžu!" A upadla jsem a omdlela. Anet se lekla a chytla mne do náruče. Seděla se mnou na zemi a čekala na pomoc.Probudila jsem se až na ošetřovně a sledovala mne Anet, Kate, Poppy, Brumbál a Snape. Anet a Kate zajásaly až je Poppy musela okřiknout. Bylo mi dobře a já věděla že mám skvělé přátele.

Dcera Severuse Snapea ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat