Zvěromág?!

523 28 13
                                    

Probrala jsem se na cizí posteli a když jsem se zkoušela posadit tak jsem ztuhla. Bolelo mě tělo a já jsem se podívala na mého zachránce. Nebyl to kdo jiný než Severus. Ten mi řekl:"Dobré ráno...měl jsem o tebe strach!" Já jsem odpověděl:"Děkuji.....bylo mi zle a já upadla." Severus mě řekl:"Jak je ti?" Já jsem jen jednoduše řekla:"Postaral ses o.mě skvěle takže....výborně." On se usmál..ale tentokrát jen necukl koutkem ale usmál se velice hezky. On mi řekl:" Budu tě muset naučit nějaké kletby a obraná kouzla." Já jsem přikývla."Jestli se na to cítíš začneme hned." já jsem pokývala hlavou. Vstala jsem a šla se nasnídat. Upila jsem čaj a řekla:" A co konkrétně mě budeš učit?" On mi odpověděl:"Obranu proti černé magii a nějaké kletby jako např. Avadu,crucio a jiné." Pak jsem nám odnesla talíře a šli jsme do velké místnosti a tam jsme odstranili knihovnu a police. On se zeptal:"Připravená?" Já jsem kývla.
"Expeliarmus" vyřkl Snape.
Já hsem jeho kletbu odrazila a pak jsem ucítila divný pocit. Zkracovali se mi šlachy a já jsem najednou byla o mnoho větší než Severus. Zděšeně se na mne koukal a já jsem k němu přiběhla a vrhla jsem se po něm. Nechápala jsem své chování ale pak jsem přestala a proměnila jsem se zpět. Bohužel jsem se neudržela na nohách a spadla jsem. On se na mne koukal a vyděšeně oddychoval.
Zeptala jsem se :"Jsi.....jsi....v pořádku?!" On jen kývl. Zeptala jsem se:"Co to bylo?!" On řekl:"Jessie ty jsi zvěromág!" Myslela jsem:"Co to znamená?!" On řekl:"Víš to znamená že se dokážeš přeměnit ve zvíře ale někteří kteří to zkoušeli tak to nepřežili." Vyvalila jsem na něj oči. A vykřikla:"O...M....G....to...to.....je...fakt....WOW." On se usmál. A já se zeptala:"Co jsem byla za zvíře?" On mi odpověděl:"Byla jsi uplně černý panter !" Já jsem vivalila oči. "Bože je to vůbec možný!!!" On kývl hlavou. Pak jsem šla nahoru za Piškotem. Ten vesele poskakoval po posteli. Vzala jsem si ho na klín a začala jsem ho hladit. Začal pelichat a tak jsem ho položila zpět. Seběhla jsem do obývacího pokoje. Severus seděl na sedačce a četl si. Já jsem začala dělat oběd. Pak za mnou přišel a koukal mi přes rameno. Byla jsem lehce nervózní. On tam však nehodlal stát věčně a zeptal se mně:"Proč nevaří oběd Trixy?" Já jsem se zeptala:"Kdo je Trixy?" Severus mi nemusel odpovídat a hned přiběhla malá skřítka a začala mi pomáhat. Představila se:"Jsem Trixy." Já jsem se také představila:"Jsem J......eh..teda Michaela Snape." Severuse to zaskočilo ale pak se usmál a sedl si na sedačku. Trixy nachystala talíře na stůl a já jsem si sedla. Severus přišel taky a sedl si naproti mě. Popřali jsem si Dobrou Chuť a já jsem se círila strašně unavená. Poděkovala jsem Severusovi a Trixy za společnost a šla jsem rovnou spát.

Dcera Severuse Snapea ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat