Blížili se letní prázdniny a já jsem myslela na návštěvu svích nepravích rodičů. Vyla jsem z toho nervózní a tak jsem zašla za Anet. "Ahoj." pozdravila jsem jí. Ona se otočila a řekla:"Ahoj Jessie děje se něco?" Já jsem řrkla:"Mám se vrátit za svími rodiči a vezmu si od nich všechny věci a budu trávit prázdiny bez nich." Ona pokrčila rameny ařekla:"No a ....to isem nepochopila." Já jsem se podívala pořádně a Anet zmlkla a vylekaně se zadívala za mě. Já jsem se prudce otočila a spatřila jsem svého tátu. A řekla jsem :"Dobrý den pane profesore." On se na mne usmál cuknutím koutku a řekl:"Dobrý den slečno...potřebuji s vámi mluvit." Já jsem přikývla a rozloučila jsem se s Anet. Šla jsem za ním až do sklepení. Zabouchl za sebou dveře tak silně až jsem nadskočila. Usadil se do křesla a naznačil mi abych si také sedla. Začal:" Víš Jessie nechci tě do ničeho zatahovat ale musím ti něco říct. Zmakl a znovu se posadil a začal mi vyprávět:"Víš chci ti říct že jsem dvojtý agent....sloužím Brumbálovi a "hraju" si na Voldemortova služebníka." Vyvalila jsem oči a řekla:"Takže ty.....ty.....jsi......smrtijed?" On přikývl. Při tom slově smrtijed jsem se otřásla. Nevěděla jsem co mám dělat. On pokračoval:"Nesmí se Voldemort dovědět že mám dceru rozumíš!" Kývla jsem. Podívala jsem se něj se slzami v očích ařekla jsem:"Mám strach...o tebe tati. Nechci o tebe přijít!" On se zvedl a obejmul mě. Vzlykala jsem ale uklidnila jsem se. Řekl:"Jessie zítra zajdem za tvímy "rodiči" ano?" Já jsem přikývla. Odcházela jsem od svého táty(Severuse) lehce polekaná a vůbec mi nevadilo že je smrtijed. Na večeři jsem potkala Anet,Kate a Ginger. Všechny tři mě pozdravily ale já jsem jen kývla hlavou. Pak jsem narazila do několika lidí. Odcházela jsem zamyšlená. Večer jsem usnula docel brzo. Ráno jsem se probudila brzo a nechtěla jsem na sebe upoutat pozornost. Snídani jsem si nedala a šla jsem čekat před hrad na tátu. Přišel o 3 minuty později. Vyrazili jsme a on mne chytil za ruku a oba jsme se přemýstili před můj dům. Zaklepal a otvřela nám vrázčitá žena a když mě viděla zpustila místo pozdravu:"Ty malá mrcho já to věděla že něco provedeš!" Severus ji však zastavil a řekl:"Vaše dcera nic neprovedla akorát si přišla pro věci...nebude u vás už bydlet." Moje bývalá matka se zaradovala. Pustila mě dovnitř. Vzala jsem si věci a šla za Severusem ake matka mě zastavila a pravila:"Vezmi si s sebou tu krysu!" Otočila jsem se na podpatku a řekla jsem nahlas:"Ježiš málem bych zapoměla na Piškotka."
Vzala jsem ho z provizorní klece a položila ho něžně do dečky co jsem si pro něj připravila. Když ho Severus viděl pozvedl obočí. Já jsem ho ignorovala jen jsem řekla k "mámě": Nashledanou." Ona mě nepozdravila a jen zabouchla dveře. Severus se mně zeptal:"To je tvé morče?" Já jsem kývla a Piškot se zatřepal. Pak jsme se chytli za ruce a přemýstili jsme se místo do školy rovnou k Severusovi domů a on mi ukázal pokoj. Položila jsem Piškota na postel. On se uvelebil a usl. Já jsem ho nechtěla přenášet tak jsem si lehla do křesla. Spala jsem málo protože mně probudila noční můra a dostala jsem horčku. Šla jsem za Severusem ale nedošla jsem protože jsem upadla na schodech do bezvědomí.
ČTEŠ
Dcera Severuse Snapea ✔
FanfictionMladá Jessie je veselá a sympatická zelenooká blondýna. Je přijata do Bradavické školy a nepoznala vlastní rodiče. Má skvělé kamarádky Anet,Kate a Ginger. Kdo jsou její rodiče? Zjistí to vůbec??