Milé probuzení

402 20 0
                                    

Začala jsem se probouzet a okolo mne stáli:Anet,Kate,Ginger,Severus,Poppy. Usmála jsem se a posadila se. Měla jsem sice ještě na hlavě ránu ale řekla jsem:"Ahoj...jsem v nebi viďte a nebo jse to jen sen." Oni zavrtěli hlavou. Severus počkal až mně přestanou objímat. Pak mě sám objal. Já jsem mu to oplatila a zašeptala:"Jsi ten nejlepší táta kterého jsem kdy měla." Z očí mi tekly slzy. Bylo to tak krásné. Rychle jsem je utřela a řekla:"Hmm super ale jediný problém je ten že mám.....hlad." Začali jsme se smát. Dokonce i Severus. Pak jsem dostala polévku. Vypila jsem jí. Řekla jsem:"Děkuji Poppy,ale kdy už mě pustíte z ošetřovny?" Ona řekla:"No vzhledem k tvému zranění tě nepustím minimálně do zítřka." Vyvalila jsem oči a pokusila se posadit. Projela mnou hrozná bolest sykla jsem a radši se zas položila. Ale řekla jsem:"Prosím pusťte mě co nejdříve!" Ona přikývla a poslala holky pryč. Severus tam pořád ještě seděl a koukal na mě. Byla jsem poškrábaná ale usmývala jsem se. Oplatil mi to ale viděla jsem v jeho očích starost a strach. Pohladil mě po tváři a řekl:"Pa a vyzdrav se!" Já jsem se stihla usmát ale hned na to jsem usla. Měla jsem sen ale byla to noční můra. Probudila jsem se uprostřed noci. Byla jsem spocená a motala se mi hlava. Proběhla Poppy a řekla:"Děje se něco!?" Já jsem řekla:"To nic to byla jen...horečka!" Dořekla za mě Poppy. Kopla jsem do sebe pár nechutných lektvarů. Ulevilo se mi. Seděla jsem na posteli a koukala z okna. Přemýšlela jsem nad nějakou blbostí a pak jsem udělala něco......z mého hrudníku vytriskly jiskry a jemné proudy a....magie. Celý pokoj byl plný magie. Když to Poppy uviděla tak se zhrozila a řekla:"Bože co se ti to děje!?" Já jsem řekla:"Nevím ale mám skvělý pocit!" Poppy se rozběhla někam pryč a proběhla se Severusem. Usmála jsem se ale on měl hrůzu v očích. V tu chvíli jsem ucítila na zádech. Něco se ze zad dralo něco velkého! Otočila jsem se a Poppy vyjekla. Měla jsem křídla! Něco takového jsem nikdy ještě neviděla. Zvedla jsem se z postele. Hlava se mi už netočila a já vykročila směrem k Severusovi. Křídla mi sahala až po kotníky na podlahu! Byla tak silná,obrovská a překrásná. Byla bílá jako sníh. Vyběhla jsem do astronomické věže a Severus s Poppy za mnou. Stála jsem u zábradlí a skočila Poppy omdlela a Severus se zděšeně koukal a já letěla do země. Ale naštěstí jsem těsně nad zemí vzletěla. Letěla jsem nad celou školou. Silně jsem mávala křídly. Bylo to úžasné. Severus na mě jen koukal. Přistála jsem před ním a andělský se usmála. On jen řekl:"Jak to!?" Usmála jsem se a řekla:"Já...j...já...nevím!" A pak jsem řekla:"Když jsem seděla na té ošetřovně tak ze mě najednou vyletěly jiskry a magie. Cítím se díky tomu tak....tak úžasně!" On řekl:"Dobrá." Zašklebila jsem se a řekla:"Magnolius!" Křídla zmizela! Vykřikla jsem :"Vymyslela jsem kouzlo!" On přikývl a řekl:"Dokonce bez hůlky." Pak pronesl:"Magnolius." Najednou zněj vytriskl proud magie a ze zad vyrostla silná černá křídla!" Z mohla jsem se jen na tiché:"Páni!"

Dcera Severuse Snapea ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat