Dopisy

415 23 0
                                    

Ráno jsem se probudila a na okno mi klepala sova. Vzala jsem si od ní poštu a dala jí tři pamlsky. První dopis byl od Anet

Ahoj Jessie jak si užíváš prázdniny? si je užívám skvěle. Bohužel jsem ti nemohla napsat dříve jelikož jsme měli rodinou oslavu.
S pozdravem Anet.

Byla jsem ráda že si vzpoměla. Další byl od Ginger

Ahojky Jessie jak si užíváš prázdniny? docela fajn na to že Zuzaně utekla kočka tkže jsem ji musela hledat. Jak se máš ty? Moc se na tebe těším tvá kamarádka Ginger.

Ta se alespoň rozepsala. Musela jsem se tomu zasmát. Bohužel od Kate nic nepřišlo. Tak jsem se převlékla do černých roztrhaných riflí a černého tílka a šla dolů na snídani. Už tam seděl Severus. Pozdravila jsem ho :"Dobré ráno!" On pokývl hlavou. Podíval se na mně a řekl:"Jessie.....ty sis barvila vlasy?!" Já jsem přikývla moje vlasy nebyli tak blond. Teď byli modré. Pak se chytl za ruku a já ho běžela podepřít. Řekl:"Volá mne a je asi hodně nazlobený." Já jsem řekla:"Pomůžu ti!" On zavrťel hlavou. Řekl:"Zůstaň tady....rozumíš!" Já jsem se usmála a řekla:"Hmmm....ne!" Chytla jsem ho a oběvili jsme se na nádvoří Bradavic. Objala jsem ho protože jsem něco tušila. Pak jsem se vydala na nádvoří abych pomohla škole. Jednoho smrtijeda jsem odzbrojila a pak zabila kletbou Avada. Běžela jsem dál a narazila na Bellatrix. Ta na mně poslala Cruciatus. Svíjela jsem se na zemi. Pak jsem vstala a poslala jí to samé a vykřikla:"Tady to máš.....mrcho!" Pak jsem se jí zeptala:"Kde je Severus!?" On řekla:"V Chroptící chýši přece!" Zle se zasmála. Šla jsem tedy tím směrem. Měla jsem zlomenou ruku a z hlavy mi tekla krev. Šla jsem a odrážela kletby. Byla jsem tak unavená nemohla jsem.Ale chťela přála jsem si aby to skončilo. Nasedla jsem na nějaké košťe a leťela. Bylo mi zoe a bolelo mně celé tělo. Cítila jsem že to možná nevydržím. Snažila jsem se. Uviděla jsem Chroptící chýši a snažila se potichu přistát. Povedlo se. Byla jsem však vysílená.

Dcera Severuse Snapea ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat